Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale

Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale

Campania „Dincolo de cifre sunt oameni” este primul demers local de susținere a comunităților creative din România, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plată. În contextul generat de pandemie, comunitățile creative au nevoie astăzi, mai mult ca niciodată, să fie sprijinite și încurajate să meargă mai departe cu încredere.

Pornind de la acest insight, Ogilvy România lansează o conversație prin care susține comunitățile creative locale, atragând atenția asupra uneia dintre cele mai sensibile probleme cu care se confruntă acestea: neplata la timp a facturilor.

Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri, producători, toți acei oameni care stau în spatele unei campanii care vinde, care ajută un brand să fie mai iubit și care, adeseori, nu sunt plătiți la timp. Aceștia sunt partenerii pentru care plata la timp a facturilor are o și mai mare greutate, dată fiind natura meseriei lor.

“Campania reamintește că în spatele facturilor și cifrelor sunt oameni cu nume și prenume, cu pasiuni, cu talent, cu dedicare. Oamenii aceia pe care îi vrei la masă când te-ai așezat să rezolvi brieful. Nu este o campanie de shaming sau victimizare, este o campanie care vorbește obiectiv despre o realitate. Un apel la oameni și la solidaritate. Mai ales in contextul actual, în care lucrurile sunt mai greoaie ca niciodată, acesti oameni trebuie sprijiniti. In acest mindset îi invităm pe toți colegii din industriile conexe să se alăture și să facem din ideea acestei campanii o conversație adevărată și cu rezultate” – Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România. 

 

Campania se desfășoară în digital și va avea ca spațiu de conversație o platformă unde cei interesați își pot expune punctul de vedere. Ce înseamnă să fii plătit la timp, ce impact are întârzierea plăților, la nivel personal și profesional, gânduri despre o realitate care trebuie discutată. Echipa Ogilvy România le mulțumește tuturor celor care deja s-au implicat cu opinii și invită în continuare la un dialog deschis și constructiv pe termen lung.

Ogilvy România este prima agenție de pe piața de publicitate locală care a răspuns celor două teme-provocare lansate de UAPR:

“Continuă să investești în comunicarea brandului tău, mai ales în perioade de criză” și “Plătește facturile la timp”. 

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy și oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel local, cât şi la nivel internațional - Philips, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related