[Iesirea din conventional] Adrian Diac: Ideea neconventionalului in publicitate imi pare putin depasita

[Iesirea din conventional] Adrian Diac: Ideea neconventionalului in publicitate imi pare putin depasita

Neconventionalul. “Conventional” cu un "ne" inainte. Pare simplu, dar este un cuvant care sufera interpretari diferite. Toti il doresc, putini il accepta, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy Romania.

Fara a exista o definitie a  Organizatiei Natiunilor Unite In Advertising, neconventionalele capata in mintea clientilor cele mai felurite forme :). 

De aici si unele conflicte in ceea ce priveste astfel de proiecte speciale si riscurile lor, de multe ori ideea este "polishata" pana acomodeaza o paleta mai larga de gusturi si neconventionalul se estompeaza discret. Adrian Diac crede, insa, ca asa ar trebui sa fie comunicarea in 2019: sa depaseasca conventiile si sa creeze disruption. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related