Mihai Brenda, Tazz by eMAG: Am incercat permanent sa ne intelegem clientii si sa construim de la zero, tool-ul cel mai des folosit fiind creativitatea

Mihai Brenda, Tazz by eMAG: Am incercat permanent sa ne intelegem clientii si sa construim de la zero, tool-ul cel mai des folosit fiind creativitatea

Competitia din industria de comunicare este acerba, se stie, infruntarile sunt intense, ego-urile - destul de bine conturate.
Dar ce ar fi daca am face o pauza de la seriozitate si am dedica-o unei competitii fun?
Am dat startul Cupei Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de  MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads. Inscrierile sunt in toi, iar partenerii sunt pusi pe fapte mari. 

Jocul creativ merita sustinut mereu, spune Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG, partener de nadejde al competitiei.

Cand am aflat ca pe langa ceea ce produceti sunteti o comunitate care se straduieste sa stea aproape si mai ales alege sa se joace impreuna, nu doar sa joace unii impotriva celorlalti, am hotarat sa facem si noi parte, cumva, din lumea asta si sa sustinem joaca.

Am vorbit cu Mihai despre ce au in comun gamingul cu gandirea de business, despre joaca si creativitate, s-a si glumit un pic, dar s-au facut si scenarii serioase despre viitorul care va fi online, fara doar si poate. 

 

Ce ar juca brandul vostru daca ar fi gamer?

Am juca Prince of Persia. Ne pricem la jocul asta. Este mult quest in ceea ce facem noi – am plecat de la zero si a trebuit sa inventam totul, sa gasim pe unde sa ne cataram si ce fel de tool-uri sa folosim, iar toate acestea le-am facut intr-o viteza fulger si constienti ca trebuie sa fim atenti sa stam pe val/covor.

Nu trebuie sa uitam nici faptul ca sunt destui demoni si bad guys in industrie, cu care ne batem, unii dintre ei maaaari si cu muuulti muschi.
Intre timp am crescut si mai mari :)

Second choice este Need for Speed, titlu care tradus in concept, este un adevar pe care il jucam zilnic. Este si o carte in care se spune ca viteza este totul; pentru noi Blitzscalling, a tinut loc meniului “HELP” in jocul nostru.

 

Atribute de gamer

Suntem agili, flexibili si rapizi in deciziile pe care le luam. In acelasi timp suntem curiosi sa cautam solutii nemaifolosite. Dar mai ales cred suntem foarte curajosi si chiar daca, de multe ori, nu am avut armele potrivite in dotare, am continuat permanent sa ne luptam si sa ne reinventam.

 

Relatia ta cu jocurile video

Imi plac jocurile, dar nu sunt un jucator care am pierdut multe nopti. Primele jocuri le-am jucat la anticele Video Games Machines, la care ma jucam cand mergeam la tara la bunici, unde la magazinul satului erau aceste masini.

Acum nu joc foarte mult video games pentru ca sunt in real games. Dar, acasa, asteptam cu totii noua consola Playstation, unde abia astept sa ma joc cu fetele mele. Deja am anuntat oficial cadoul de Craciun al familiei. Aceasta fiind prima consola din viata fetelor mele, astept cu nerabdare sa retraiesc cu ele emotiile jocurilor video.

 

Cum v-ati hotarat sa sustineti Cupa Agentiilor la Gaming?

Respectam foarte mult ceea ce faceti. Ne asemanam intr-un fel. Ca si voi am incercat permanent sa ne intelegem clientii si sa construim de la zero, tool-ul cel mai des folosit fiind creativitatea. Asadar, cand am aflat ca pe langa ceea ce produceti sunteti o comunitate care se straduieste sa stea aproape si mai ales alege sa se joace impreuna, nu doar sa joace unii impotriva celorlalti, am hotarat sa facem si noi parte, cumva, din lumea asta si sa sustinem joaca.

Rolul nostru este acela de suport. Ne vom pune la dispozitie infrastructura ca sa ajutam la impartirea kit-urilor de concurs si a bunataturilor pregatite de Samsara.

 

Evenimentele digitale din noul normal

Am invatat sa traim multe evenimente in digital. Evident ca le putem clasifica in evenimente digitale, dar evenimentele de succes si cele autentice trebuie sa transmita emotie, indiferent cum sunt ele organizate. Din acest punct de vedere, in viitor, chiar in viitorul apropiat, nu cred ca felul in care este organizat un eveniment va fi un criteriu de evaluare, ci emotia si calitatea mesajului pe care il transmite.

 

Cum va pregatiti pentru viitorul evenimentelor online?

Noi functionam in online, acolo este viata noastra. Obisnuim sa organizam evenimente impreuna cu restaurantele partenere din platforma noastra – prin aceste evenimente incercam sa aducem mai aporape utilizatorii de chefi si de efortul pe care-l fac ei in bucatarie pentru a pregatii produse de calitate. In acelasi timp restaurantele isi dau frau liber creativitatii si pregatesc produse speciale, in afara meniului obisnuit, incercand astfel sa aducem prin online spiritul unei degustari de produs.

 

Ce le urati participantilor?

Sa va jucati, sa va jucati, sa va jucati!
Pentru orice alta nevoie de ultima ora, exista Tazz by eMAG.

 

Inscrie-te!
Completeaza formularul de mai jos:

 

 
powered by Typeform

 

Informatii utile:

  • Inscriete-te in formularul de mai sus.
  • Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
  • Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming

This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related