Kris Hoet: Mai mult decât în orice altă piață în care am lucrat, in Romania există o manifestare incredibilă a mândriei locale ce se reflectă în campanii

Kris Hoet: Mai mult decât în orice altă piață în care am lucrat, in Romania există o manifestare incredibilă a mândriei locale ce se reflectă în campanii

Nu suntem la Comedians in cars getting coffee (Netflix). Și nu suntem comedianți. Dar acest interviu cu Kris Hoet - Chief Global Innovation Officer FCB - ar fi putut fi făcut la fel de bine într-un ride urban cu o mașină clasică. Pentru că ne place de Jerry Seinfeld. Și ne place de Kris. Iar el colectează mașini clasice. Deci, faceți voi calculele.

Am fi putut vorbi despre industria comunicării digitale, în loc de comedie, dar nu vă faceți griji, discuția ar fi avut totuși ceva de-a face cu impresionarea unei audiențe. Formula s-ar fi bazat în continuare pe un insight, un concept, un delivery interesant și un punch-line. Doar că am fi măsurat rezultatele în eficiență creativă, nu în râsete. Kris a fost președintele juriului la cea de-a 20-a ediție Internetics și am vrut să discutăm puțin despre experiența lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related