[2020. Ghid de supravietuire] Ștefan Chiritescu: Pentru apologetii onlineului, care credeau ca se poate muta viata cu totul in virtual, a fost testul realitatii

[2020. Ghid de supravietuire] Ștefan Chiritescu: Pentru apologetii onlineului, care credeau ca se poate muta viata cu totul in virtual, a fost testul realitatii

Multe ne-a mai invatat 2020, de prea multe ori fortat, am spune noi, dar acum, la bilant, ne straduim sa punem in fata pe cele bune si sa le lasam in spate pe cele rele. Asa ca luam invatatura si ne concentram pe silver lining pana in 2021. Stefan Chiritescu, Head Of Strategy la Kubis & Cheil Centrade South-East Europe, spune ca anul acesta ne-a invatat ca e desuet sa gandesti in campanii.

In 2020, creativitatea si alegerea luptelor corecte definesc succesul. O sa tragem in curand o linie si o sa vedem cine a facut bine si cine nu.

Pe de alta parte, sa nu exageram cu inspirationalul si sa ne pastram perspectiva echilibrata a lucrurilor. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related