Călin Clej, noul partener Heraldist în România

Călin Clej, noul partener Heraldist în România

Călin și-a dedicat mai bine de 17 ani din cariera sa profesională companiei PepsiCo, unde a contribuit la creșterea sustenabilă a portofoliului de branduri, precum și a inițiat și mentorat repoziționarea și strategia de relansare a brandului Pepsi în România începând cu anul 2010, activând în ultimii 5 ani ca Director regional de Marketing al companiei pe zona Europa de Sud-Est. După un scurt prolog petrecut în cadrul Huawei ca și Director de Marketing al Business Consumer Group, în ultimul an Călin s-a dedicat proiectelor de consultanță. Actualmente este consultant în marketing strategic și management comercial. Călin se alătură clujenilor de la Heraldist ca partener pe zona de Strategic Marketing Consultancy & Commercial Excellence.

 

Heraldist nu este o agenție de creație și strategie, ci mai degrabă un statement global curajos într-o industrie locală destul de previzibilă. Mă alătur proiectului lor vizionar cu mult entuziasm pentru că rezonez cu valorile, filozofia de business, diversitatea culturală a echipei și managementul integrativ al rețelei internaționale a hub-ului Heraldist din Transilvania. Ultimul an mi-a oferit certitudinea că, în ziua de azi, alianțele câștigă bătăliile, agilitatea și adaptabilitatea îți pot crea un avans considerabil dacă sunt capitalizate onest, iar diversitatea inovațiilor din industria de MarCom, AI și Big Data îți dau șanse teoretic egale de a culege roadele afacerii înaintea competitorilor. La Heraldist, “disrupting with the speed of culture” este filozofia de viață câștigătoare, adaptată timpurilor pe care le trăim.", Călin Clej.

 

Cine e Heraldist și mai ales de ce?

They sentenced me to 20 years of boredom
For trying to change the system from within
I'm coming now, I'm coming to reward them
First we take Manhattan, then we take Berlin
Leonard Cohen

 

Heraldist e o poveste stranie. Heraldist a început ca o revoltă a unui grup de publicitari români împotriva unui mod ne-etic, ne-strategic și ne-eficient de a face MarCom. Doi oameni, cu mult prea mulți ani prin multinaționale pe-afară și acasă, revenindu-și din anestezia ultimilor ani, la o cafenea în Schöneberg, în vestul liniștit al Berlinului. Acolo s-a născut Heraldist. 7 ani mai târziu și zeci de clienți din FMCG, retail, tech, fashion, sport, audit sau banking, Heraldist are peste 30 de oameni, împrăștiați între Transilvania, București, San Francisco, Londra, și în curând, prin alte colțuri de lume.

 

"Suntem exportatori de creativitate românească. Și strategie de brand. Și soluții de tehnologie. Și ne-am reîndrăgostit de marketing de când am avut șansa să lucrăm cu startup-uri de tehnologie din Valley și Europa, și să lansăm propriile startup-uri. “Nimeni nu-i profet în țara lui” zice vorba din bătrâni; azi suntem mai activi în nordul Europei și vestul Statelor decât acasă în România, unde suntem mai degrabă o prezență exotică, cu hub-ul nostru creativ clujean și cu o companie transilvano-californiană.

 Dar e timpul să ne întoarcem acasă; nu că am fi plecat vreodată. Dar vrem ca în următorul an să lucrăm cu o mână de clienți curajoși din România. Puțini. Dar ambițioși. Vrem să le dăm din tot ceea ce am învățat în ultimii ani: cum să îți construiești un brand agil-ca-un-startup, inventiv, digitalizat și curajos. Primul pas? Se numește “Heraldist 3” și reduce la o treime timpul și costurile de a crea o nouă campanie creativă. Al doilea pas? “Heraldist OS”, un sistem integrat de app-uri pentru marketeri. Fain, nu?", Elena Hurjui, co-fondator Heraldist.

 

"Heraldist e o ciudățenie. Și exact asta ne face o agenție mai bună. Și pentru că doar în jumătate din timp suntem o agenție de publicitate, luăm mai puțini clienți. Și de aceea, suntem o agenție mai bună pentru ei. În restul timpului? Am făcut o școală românească de creativitate. Am lansat peste 50 de proiecte de strategie de brand, pentru organizații care n-ar putea fi mai diferite: de la companii fondate de antreprenori români, la brandul FC Spartak Moscova, de la companii din Valley, la zeci de companii românești, și strategia de brand și campanii pentru 8 orașe din 8 țări europene. Am lansat primul brand de oraș și primul brand de regiune create vreodată în România. Incubăm 5 startup-uri create chiar de noi. Creăm soluții software și app-uri care să miște companii. 

Heraldist e o ciudățenie. Și exact asta ne face o agenție mai bună. Când trebuie să creezi o strategie de distribuție pentru propriul startup, și ai experți în retail “în casă”, înțelegi un pic mai bine prin ce trece un client, nu-i așa? Când COO-ul tău este împrumutat din managementul British Airways din Londra, înțelegi mai bine cum poți să miști o companie mare dinăuntru. Când echipa ta e româno-maghiaro-basco-andaluzo-irlandezo-californiană, înțelegi mai bine cum să construiești branduri globale.", Adrian Docea, co-fondator Heraldist.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related