Mira e spiridușul Pepsi și face #SarbatoareDinOrice

Mira e spiridușul Pepsi și face #SarbatoareDinOrice

Unii dintre noi ar împodobi bradul din septembrie, dacă ar putea, alții intră mai greu în spiritul sărbătorilor, încurajați de ceilalți. Unii trăiesc toată luna decembrie fredonând colinde și punând luminițe prin toate colțurile casei, alții preferă festivitățile discrete, interioare. Din orice categorie am face parte, Pepsi ne îndeamnă să spunem DA Sărbătorilor, în stilul nostru. Și are un ajutor special, care reușește să îi facă să zâmbească chiar și pe cei mai Grinch dintre noi.
Mira e spiridușul Pepsi în 2020 și face #SarbatoareDinOrice: răspunde provocărilor pe Tik Tok, încearcă filtre noi, cântă colinde pe ritmuri neobișnuite și împărtășește cu ceilalți momentele de sărbătoare, așa cum sunt ele, chiar și mai puțin perfecte. 

 

Sărbătorește alături de Mira, cu umor, emoție și bucurie

Ne-am obișnuit să vedem în social media viețile perfecte ale celorlalți. Cu atât mai mult dacă sunt vedete. Mai ales de Sărbători. Acolo, în lumea lor, totul pare decupat dintr-o reclamă. Dar stai, spune Pepsi, cum ar fi o campanie de Sărbători mai puțin perfectă și mai adevărată? Cu mai puține reclame și mai multe provocări, short-uri amuzante și colinde în mixuri noi? Pentru o asemenea campanie, era nevoie de o vedetă pe măsură. Mira a devenit spiridușul Pepsi și le arată oamenilor că viețile vedetelor nu sunt chiar așa perfecte precum par.

Momentele de sărbătoare ale Mirei sunt ca cele ale oamenilor obișnuiți. Și ea caută cadouri pentru prieteni, face bradul și nu îi ies toate așa cum ar trebui. Dar Mira face #SarbatoareDinOrice și reușește să găsească o parte amuzantă în orice moment, chiar și în cele imperfecte.

"Colaborarea mea cu Pepsi a început vara asta, când am reinterpretat pentru campania Pepsi Retro Studio un hit mai vechi, Dragostea din tei, probabil cea mai cunoscută piesă în limba română.

A urmat campania Pepsi de iarnă, și m-a entuziasmat mult propunerea să fiu imaginea ei! Ideea campaniei e foarte simplă și potrivită pentru contextul actual: Fă sărbătoare din orice! Adică într-un an care din păcate nu ne-a dat prea multe prilejuri de sărbătoare, am putea măcar acum, la finalul său, să ne bucurăm de toate lucrurile mici care laolaltă înseamnă sărbătorile de iarnă: colinde, cadouri, zăpadă, brad, luminițe. Chiar și o prăjitură de sărbătoare care nu-ți iese perfect, așa cum mi se întâmplă mie în reclamă!

Iar apoi a urmat provocarea de la Pepsi Winter Studio: să reinterpretez un colind live în studioul Radio Zu. Bineînțeles că am acceptat, și chiar am decis să cânt nu doar unul, ci două: primul este La Viflaim colo-n jos, un cântec superb, care transmite foarte simplu și emoționant spiritul Crăciunului. Iar al doilea e un fel de colind modern: Last Christmas. Mulți prieteni și cunoscuți mi-au zis după ce au ascultat piesele că simțeau nevoia unei interpretări „proaspete” a colindelor, și le mulțumesc celor de la Pepsi pentru că mi-au oferit această ocazie!", spune Mira.

Pe Tik Tok, Mira dă inspirație celor care răspund provocării Pepsi, încearcă filtre noi și arată cum poți face din orice moment o ocazie pentru a-ți folosi simțul umorului. E important să nu ne luăm prea în serios și să ne aducem aminte că puțin umor ne duce departe, iar Mira și Pepsi au arătat asta în campania lor de Sărbători. 

Dar, chiar și Mira este serioasă uneori. În anumite momente, cu adevărat speciale. Atunci când cântă colinde, artista lasă emoția să cuprindă totul. Mira a cântat La Viflaim colo-n jos și Last Christmas, într-o interpretare emoționantă, nouă, autentică la Pepsi Winter Studio. 

"E cel mai potrivit moment sa faci sarbatoare din orice! Anul acesta ne-a schimbat „traseul”... ne-a invatat sa ne oprim, sa apreciem ce avem si sa redescoperim bucuria gesturilor marunte si a intamplarilor hazlii, pe care altadata le-am fi trecut cu vederea. Si, pana la urma, momentele memorabile si numai bune de povestit sunt acele momente imperfecte care dau autenticitate experientelor noastre.

Prin campania Pepsi din aceasta iarna am provocat consumatorii sa vada jumatatea plina a paharului si sa caute motive de sarbatoare in tot ce ii inconjoara. La randul nostru, le oferim si noi mici momente de sarbatoare prin numeroase activari in magazine si pe retelele sociale si ne bucuram sa surprindem vibe-ul bun si energia prietenilor Pepsi.  

Multumim partnerilor nostri Kubis Interactive, DDB si OMD pentru ca din inspiratia si energia lor a luat nastere o noua campanie de succes" Iuliana Dragomir (Sr. Brand Manager Pepsi)

Sărbătorile au nevoie de spiriduși și de energia lor bună. Mira și Pepsi le arată oamenilor că orice moment merită sărbătorit, alături de cei care te fac să zâmbești. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related