Fotbal cu #Pepsi pe TikTok. Cine intră în duet cu Messi și Ianis?

Fotbal cu #Pepsi pe TikTok. Cine intră în duet cu Messi și Ianis?

Întrebarea este: Poți să ții pasul cu cei mai buni fotbaliști din lume? Probabil că nu, dar amintirea unei astfel de încercări nu va putea fi egalată niciodată. Așa că hai în #PepsiChallenge, cea mai nouă provocare pentru fanii fotbalului. Pepsi îți oferă șansa de a te antrena cu Messi sau Ianis. Ce trebuie să faci? Să ai curaj, să intri pe TikTok și să răspunzi provocării așa cum nu a mai făcut-o nimeni. Ia pasa de la Ianis, filmează un duet și antrenează-te alături de vedetele sportului rege. Este felul Pepsi de a sărbători fotbalul și competiția și de a întâmpina mult așteptatele meciuri din Liga Campionilor, unde brandul e sponsor oficial și în 2021.

 

Antrenament #Pepsi cu idolii tăi

Fotbalul înseamnă competiție, adrenalină, talent, 100 de bătăi pe minut, extaz și agonie. Dar înseamnă și distracție, ne aduce aminte Pepsi, bucuria de a împărtăși emoții și momente speciale împreună. Așa că în întâmpinarea meciurilor din Liga Campionilor care vor debuta în aprilie, brandul le oferă șansa fanilor din întreaga lume de a juca alături de idolii lor pe TikTok.  

Cine nu își dorește un duet cu Messi sau Ianis? Asta e provocarea Pepsi Global: îl aduce pe Messi pe TikTok pentru a da șansa tuturor fanilor de a juca alături de el. Mai multe țări, printre care și România, au preluat provocarea și au dat-o mai departe, transformând astfel challenge-ul într-o conexiune globală, implicând sportivi ca Shanice, Sancho, Pogba si Van De Sanden. #PepsiChallenge a ajuns acum și în România, la Ianis Hagi, demonstrând că putem fi uniți, oriunde ne-am afla, prin lucrurile pe care le iubim. 

Noua provocare vine cu mai multe noutăți de data aceasta. Aduce fotbalul pe TikTok, folosește feature-uri noi din platformă și transformă sportul într-o ocazie socială, apropiindu-l de fanii săi.

"Continuăm și anul acesta să fim prezenți pe TikTok printr-o comunicare dedicată, de această dată — parte a unei inițiative globale: #PepsiChallenge, prima campanie de pe TikTok ce activează platformele de fotbal și muzică laolaltă. Campania este cu atât mai importantă cu cât se întâmplă concomitent în mai multe țări, sub aceeași mecanică și denumire. În România, Ianis Hagi e cel care dă tonul provocării Pepsi, intrând într-un „duet” cu Messi și invitând utilizatorii să încerce să țină pasul cu cei mai buni fotbaliști din lume."
Laurențiu Ion (Sr. Digital and Media Manager Beverages, PepsiCo Romania)

 

Pasă, duet și gooool 

Dar mai întâi de toate: ce înseamnă un duet Tik Tok? Este un feature care le permite utilizatorilor să creeze video-uri noi, pornind de la un anumit video de bază, care dă startul provocării: ambele video-uri apar în ecran, unul lângă celălalt. În felul acesta, oamenii pot răspunde conținutului video cu propriile lor video, iar rezultatele sunt amuzante și surprinzătoare.

Un exemplu este dat chiar de Messi și Ianis. Ianis pasează lui Messi, Messi prinde doza, mingea e pasata dintr-un cadru în altul, iar dozele de Pepsi sunt „împarțite” între cele două ecrane.

Nu mai rămâne decât să intri și tu în joc, să filmezi pasa cea mai bună pentru idolul tău, să postezi duetul în #PepsiChallenge.

 

Pepsi aduce fotbalul pe TikTok

Cu Pepsi, challenge-urile pe Tik Tok trec la un alt nivel, așa cum au arătat-o ultimele campanii ale brandului pe această platformă, care au lansat provocări vedetelor din domenii diverse. Fiind sponsor oficial Liga Campionilor și în 2021, Pepsi a adus de data aceasta fotbalul pe Tik Tok și idolii lui. Parteneriatul cu Ianis a venit natural la #PepsiChallenge, având în vederea colaborarea lor din 2020. 

Brandul continuă moștenirea campaniilor de amploare: în spiritul competiției și al sportului rege, aduce sportivii mai aproape de fanii lor, experimentând provocări amuzante cu noi medii și feature-uri sociale.  

Campania se desfășoară în România, Turcia, Arabia Saudită, UAE și Rusia, iar provocarea este modul Pepsi de a antrena consumatorii pentru Liga Campionilor, ale cărei meciuri încep în aprilie.

Haide, ești la o pasă distanță de a face un duet alături de Ianis! Intră în #PepsiChallenge, pregătește doza și mingea, apoi uimește TikTokul cu duetul tău!

 

Echipele participante:

PepsiCo:
Delia Corniciuc – Sr. Marketing Manager Beverages
Iuliana Dragomir – Sr. Brand Manager
Alexandra Constantin – Brand Manager
Ema Bădângă – Jr. Brand Manager
Laurențiu Ion – Sr. Digital & Media Manager Beverages
Oana Andone – Digital Specialist Beverages

KUBIS
Ada Gheorghiu - Group Account Director
Georgiana Feriu - Account Manager
Sebastian Luba - Head of Social Media
Vlad Iosipescu - Social Media Manager
Carina Toma - Group Creative Director
Victor Firan - Sr. Art Director
Alexandra Aliman - Copywriter

OMD
Razvan Meirosu: Media Director
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Sebastian Stroescu: Digital Executive
Maria Alexandra Nita: Senior Media Manager
Irene Derasadurian: Media Manager
Cristiana Gherghelescu: Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related