George Constanza ar fi mândru de asta

George Constanza ar fi mândru de asta

Sunt doua lucruri de care un adolescent nu are grija: de el insusi si de hanoracul lui. Putem vedea asta din grimasele CGI ale lui Jason Alexander, pe care Tide si Saatchi & Saatchi l-au ales ca endorser al spotului lor pentru SuperBowl. E solutia creativa budget-friendly gasita intr-un an in care branduri precum Coca-Cola sau Pepsi au anuntat ca nu participa la editia din acest an, banii fiind redirectionati catre campania de vaccinare. 

Pasionatii serialului pot recunoaste, de altfel, soundtrack-ul din The Greatest American Hero, pe care George Constanza il parodiaza pentru robotul sau telefonic, in episodul 15 din sezonul 8 ("The Susie").

Sa fim sinceri totusi, daca i-ar fi spus cineva lui George Constanza ca in 2021, un pusti ar trage de fata lui in toate directiile si i-ar calca-o in picioare, dar ca asta ii va asigura aparitia la SuperBowl, ar fi acceptat cu mandrie. Si probabil ar fi spus: "Jerry, e onoare sa fii prima fata plina vazuta de milioane de oameni, intr-un an pandemic in care nimeni n-a vazut pe nimeni la fata. Si ce daca un caine va saliva si va trage de ea?" Mai mult nu spunem, poate il inspiram pe Dan Panaet, creatorul paginii Seinfeld in Romania sa scrie un episod nou pornind de la acest spot.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related