
Articole care fac referire la CGI

![[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”](https://media.iqads.ro/2022/02/igu-3554-edit-2-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”

Olivier Lefèvre: Trecem de la o lume a reclamelor traditionale catre o lume mult mai imersiva si invaziva, in care brandurile devin lumi virtuale in care oamenii vor vrea sa traiasca

Radu Olteanu: Video-urile pentru social media si Youtube sunt diferite fata de spoturile clasice. Trebuie gandit totul in doar 15 secunde
![[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”](https://media.iqads.ro/2021/10/fotojet-2021-10-19t114824-157-cover-410.jpg)
[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade
![[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală](https://media.iqads.ro/2021/06/fotojet-2021-06-30t110949-159-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală
![[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe](https://media.iqads.ro/2021/04/thumbnail-58986781-138513390559215-188777075767973832-n-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe

Marius Niculae: Forma si functia trebuie sa coexiste. Eterna granita trasata in disputa 'arta versus design' va deveni putin mai stearsa in viitor
![[Regizor în 30 sec] Andrei Gheorghe: Se pune mai mult accentul pe campanii axate pe poveste, spoturi mai lungi, mai calde, mesaje mai umane](https://media.iqads.ro/2021/04/diud-76-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Andrei Gheorghe: Se pune mai mult accentul pe campanii axate pe poveste, spoturi mai lungi, mai calde, mesaje mai umane

Evoluția digitalului în ultimul an și trendurile pentru 2021 sunt dezbătute în ediția aniversară Digital Recap, marca Golin & Alex Ciucă
![[Regizor în 30 sec] Alex Coteț: Toate spoturile sunt plăcute în fața lui Dumnezeu, cât timp se încadrează în planul Său de Media](https://media.iqads.ro/2021/02/cdcd-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Alex Coteț: Toate spoturile sunt plăcute în fața lui Dumnezeu, cât timp se încadrează în planul Său de Media
![[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă](https://media.iqads.ro/2021/02/3-1-cover-410.jpg)
[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă

Lidl și Mullen celebrează iubitorii de înghețată în noua campanie Gelatelli ”Câte gusturi, atâtea înghețate”

Candidații se pot angaja remote în cadrul celui mai mare târg de carieră online, Angajatori de TOP București

Vești bune pentru cine își caută un job. Companii de renume recrutează la Angajatori de TOP București Online

Dan Stoian și Victor Ionichi, artizani în animație și povestitori de soi: ”Se pot naște idei din cele mai banale lucruri”

Cel mai mare târg de joburi se extinde. Află în ce orașe vor recruta angajatorii de TOP în această primăvară

Peste 850 de CV-uri scanate. 70% relevante pentru joburile deschise. Ce planuri au companiile dupa participarea la cel mai mare târg de joburi Angajatori de TOP București

#MythWashers, și miturile despre mașinile de spălat vase dispar. Campanie online educativă semnată de Beko, FCB Bucharest și Bright Agency

12 din Top 30 cei mai doriți angajatori din România au confirmat deja participarea în această toamnă la Angajatori de TOP
![[De la concept la executie] Tino Furtuna: Filmarea e un balet armonios cu agentia si clientul, pe partitura regizorului](https://media.iqads.ro/2019/09/70161770-389514701681692-4890221863118045184-n-cover-410.jpg)
[De la concept la executie] Tino Furtuna: Filmarea e un balet armonios cu agentia si clientul, pe partitura regizorului
![[Toti oamenii VR-ului] Marius Vlad (Sunrise VR Studio): Exista multa deschidere pentru VR. Ceea ce lipseste este interactiunea cu tehnologia](https://media.iqads.ro/2019/03/marius-vlad-cover-410.jpg)
[Toti oamenii VR-ului] Marius Vlad (Sunrise VR Studio): Exista multa deschidere pentru VR. Ceea ce lipseste este interactiunea cu tehnologia
![Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte](https://media.iqads.ro/2019/01/collagepikocreative-cover-410.jpg)
Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte

Cititul și realitatea augmentată la un loc, o experiență în premieră pentru vizitatorii Târgului Gaudeamus, 14 - 18 noiembrie
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

Ce mai face Carioca: "Aruncam totul in lupta pentru fiecare proiect - si la figurat, si la propriu. In paranteza fie spus, am pierdut o camera Hasselblad + accesorii in mare, la un proiect cu buget mic"
![[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro](https://media.iqads.ro/2018/02/liviu-isop1-cover-410.jpg)