[Gen Z] Corina Bratu: Nevoia lor de onestitate este filtrul care cerne din start ce le câștigă atenția versus ce e skippable sau, mai rău, ce simt că e greșit și ar trebui ’cancelled’

[Gen Z] Corina Bratu: Nevoia lor de onestitate este filtrul care cerne din start ce le câștigă atenția versus ce e skippable sau, mai rău, ce simt că e greșit și ar trebui ’cancelled’

Pentru Gen Z, lumea nu se împarte înainte și după internet, spune Corina Bratu, Senior Strategy Planner Leo Burnett Bucharest. Internetul pur și simplu există în jurul lor și tot ce se întâmplă acolo este la fel de adevărat și de intens precum ce trăiesc pe viu. Online-ul este o parte firească din orice aspect al vieții lor: de la cum învață, cum socializează, cum descoperă cine sunt și ce-și doresc să devină când se fac mari. 

Poate mai multe conflicte generate de acest generation gap s-ar evita dacă am accepta că paradigmele diferă și nu-i poți judeca pentru că au avut alte oportunități.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related