Agricultura românească trece în virtual

Agricultura românească trece în virtual

Luna februarie a adus o premieră în agricultura românească: prima serie de evenimente dedicată femierilor mari, mijlocii și mici desfășurată în direct dintr-un studio virtual cu ajutorul tehnologiei Zero Density - Bayer Expert Forums, 4 evenimente produse de studioul Safe Frame și Hexagon Events, pentru Divizia Crop Science a Bayer România.

 

"Ne-am văzut în imposibilitatea de a mai organiza evenimentele așa cum o făceam anii trecuți, cu o mare desfășurare de forțe, în diferite locații agricole din țară. În același timp, am fost conștienți de faptul că anul agricol nu așteaptă pe nimeni și că, indiferent de context, fermierii au nevoie de informație azi, pentru a lua cele mai bune decizii în fermele lor.
Am reușit prin aceste evenimente să păstrăm legatura cu ei și să aducem în fața lor,  experți și informație cu valoare adăugată mare pentru activitatea lor”, spune Sorin Daraban, Director Operațiuni Marketing al Diviziei Crop Science a Bayer pentru România, Bulgaria și Republica Moldova. 

 

" Știam că avem ocazia să facem ceva complet diferit, cunoșteam tehnologia de la începutul anului trecut și căutam să o implementăm și la noi. Așa că am sărit din câmp, de la întins corturi de sute de metri pătrați și ecrane, la cea mai nouă soluție de online events existentă pe piață, transmisia live din decor virtual", a declarat Marius Ioniță, Managing Partner Hexagon Events.

"Am avut șansa să propunem clientului nostru, Bayer, o soluție tehnică de ultimă generație pentru aceste evenimente și ne-am bucurat să vedem că există deschidere totală din partea lor pentru această zonă de digital. 
Avem un istoric bun cu ei, organizând în ultimii 5 ani peste 100 de evenimente offline în toată țara și cred că încrederea și parteneriatul nostru de până acum au contat destul de mult în luarea deciziei de a implementa aceste evenimente 100%  în mediul virtual cu ajutorul nostru.
Suntem încântați că rezultatele arată bine și că am putut oferi servicii de top pentru clienții noștri cu ajutorul partenerilor de la Safe Frame”, a adăugat el.

 

Studioul Safe Frame utilizează o tehnologie inovativă: Zero Density, care permite filmarea unui personaj pe ecran verde și integrarea lui în timp real în orice decor virtual.

Sub umbrela conceptului Expert Forums, echipa Hexagon Events și Safe Frame a pregătit un decor de eveniment sub forma unui sediu virtual de cercetare al companiei Bayer, în interiorul căruia a fost creat un spațiu de emisie de unde gazda emisiunilor, Vlad Macovei (fondator AgroInteligența), a putut intra în dialog cu experții Bayer pe timpul celor patru sesiuni difuzate live pe paginile de Facebook Bayer Crop Science România și AgroInteligența.

Reprezentanții companiei, împreună cu ceilalți invitați din format (dna. Elena Mateescu - Director ANMH, prof. dr. Florian Stănică - rector Universitatea de Agronomie, Gabriel Razi - analist agrobusiness, dl. Laurentiu Sarcină - fermier, precum și alți specialiști locali și globali Bayer) au putut să intre în direct și să își prezinte informațiile specializate cu ajutorul platformelor de comunicare deja cunsocute (Zoom), fiind integrați în studioul virtual Bayer. 

"Am avut provocarea de a transforma decorul virtual și de a aduce elemente în plus în format de la o ediție la alta, și asta a însemnat un efort susținut din partea echipei de design. În același timp, echipa de producție a avut de jonglat calendarul de repetiții și de transmisii în direct a trei săptămâni de muncă continuă", povestește Sebastian Cosor, fondatorul studioului Safe Frame. 

  

Bayer Expert Forums a însemnat 4 transmisii live consecutive pe parcursul a 3 săptămâni, câte un eveniment dedicat culturilor de porumb, horticultură, rapiță și cereale păioase. Rezultatele de audiență au fost peste așteptări, ediția a 2-a, Bayer Expert Forum Horticultură, atingând chiar pragul de 350 de mii de vizualizări, confirmând astfel potențialul comunicării online și în această industrie, de obicei tradiționalistă. 

Proiect: Bayer Expert Forums 2021
Agenție: Hexagon Events
Difuzare: Facebook

Echipa Safe Frame:

  • Creative Director: Sebastian Cosor
  • Unreal Artist: Victor Vistorovschi
  • Zero Density engineers: Vlad Ionescu, Dani Radulescu
  • Animated Graphics: Cosmin Sirbulescu
  • Making-of editor: Casandra Andreica
  • Event director: Vlad Iorga
  • Director de imagine: Liviu Popa

Eveniment realizat împreună cu XTM si NoizzyPixel.

Echipa Hexagon Events:

  • Managing Partner: Marius Ioniță
  • Consultant Comunicare: Florin Olteanu
  • Specialiști BTL: Ioan Ilieș, Monica Veșcă

Safe Frame este o companie full-service de creație și producție specializată în efecte vizuale, animație și soluții de producție în timp real de înaltă calitate tehnică și artistică. Compania are sediul în București și reprezentanți la Londra și New York.

Hexagon Events este o agenție de publicitate full service înființată în anul 2016 si rebranduita in anul 2020, specializată în producția de evenimente offline, online și consultanță în comunicare.

Bayer este o întreprindere globală cu competențe de bază în domeniul științelor vieții, precum îngrijirea sănătății și nutriția. Produsele și serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a stăpâni provocările majore prezentate de o populație globală în creștere și îmbătrânire. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale.
În același timp, Grupul își propune să își mărească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovație și creștere. 

Brandul Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2020, Grupul a angajat în jur de 100.000 de persoane și a avut vânzări de 41,4 miliarde de euro. Cheltuielile de cercetare și dezvoltare s-au ridicat până la 4,9 miliarde de euro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related