Echipa WebDigital - finalista la European Search Awards 2021 cu 7 proiecte la 4 categorii

Echipa WebDigital - finalista la European Search Awards 2021 cu 7 proiecte la 4 categorii

Trimestrul 1 al anului 2021 se incheie cu vesti bune pentru echipa WebDigital care a fost nominalizata la 4 categorii cu 7 proiecte in cadrul competitiei European Search Awards.

Dupa ce in anul 2020 echipa WebDigital a fost nominalizata in cadrul a 3 competitii internationale (European Search Awards, Global Search Awards si Global Digital Excellence Awards) si o competitie locala (IAB Mixx Awards), am reusit sa aducem si 3 premii acasa:

Pentru ca dorinta echipei de a maximiza rezultatele partenerilor este autentica si vie, in 2020 si 2021 am continuat sa lucram la intensitate maxima si sa imbunatatim si mai mult rezultatele proiectelor pe care le desfasuram in asa fel incat sa ajutam partenerii sa castige si mai multa cota de piata si sa isi imbunatateasca rentabilitatea investitiilor in performance marketing.

Rezultatele nu au intarziat sa apara, iar acest lucru este dovedit prin faptul ca juratii European Search Awards (uneia din cele mai importante competitii de digital marketing din Europa) au considerat ca 7 din proiectele inscrise in competitie sunt demne sa ajunga in finala.

"Suntem bucurosi sa vedem ca agentii romanesti, independente joaca la acelasi nivel cu agentii puternice din Europa avand rezultate sesizabile atat cu proiecte mici cat si cu proiecte mari. Speram ca acest lucru sa puna agentiile romanesti pe harta agentiilor europene de digital marketing si sa ajungem sa putem servi cat mai multi clienti internationali", a mentionat Mihai Andrei (managing partner WebDigital).

 

Proiectele care au fost nominalizate la European Search Awards sunt urmatoarele:

Best local campaign (PPC)
WebDigital & Semplus – Conquering the market with +2000% ROAS

Best low budget campaign (PPC)
WebDigital & Dwyn – David beats Goliath with +2500% ROAS
WebDigital & E-Acumulatori – Performance kit to go from 72% to 2445% ROAS
WebDigital & Semplus – Conquering the market with +2000% ROAS

Best PPC campaign
WebDigital & DualStore – Right performance package for +3500% ROAS
WebDigital & ForIT – Gain market share with +5500 ROAS

Best small PPC agency
WebDigital – Elevated Performance

Felicitam pe aceasta cale atat echipa WebDigital, dar mai ales partenerii care isi desfasoara activitatea corect si eficient si au avut incredere sa lase investitiile in performance marketing pe mana echipei noastre.
Daca si tu vrei sa intelegi ce vanzari se pot obtine pentru proiectul tau, ia legatura cu echipa WebDigital si afla care sunt lucrurile necesare pentru a creste vanzarile magazinului tau.
Sa avem un an excelent, plin de realizari si rezultate peste asteptari!

Anul 2020 a venit cu mai multe vesti bune pentru echipa WebDigital, iar toate vestile bune vin in urma efortului depus de echipa in a livra rezultate spectaculoase pentru partenerii agentiei.

Dupa nominalizarea obtinuta de echipa WebDigital in finala competitiei European Search Awards tot la categoria Best Low Budget Campaign (PPC) din luna aprilie, au urmat nominalizarile in competitia Global Digital Excellence Awards unde am ajuns in finala cu 3 proiecte din care unul a fost castigator, Global PPC Agency of the Year (small).

Cea mai recenta nominalizare este cea din finala competitiei Global Search Awards unde am reusit sa ne calificam cu proiectul e-acumulatori.ro la categoria Best Low Budget Campaign (PPC). Pentru acest proiect, echipa WebDigital a reusit, de la preluarea contului de Google Ads, sa creasca veniturile de 16 ori cu un buget cu 11% mai mic, in mai putin de o luna.

Contul a fost preluat de echipa WebDigital in luna aprilie 2020 in plina pandemie de Covid-19 si in plina stare de urgenta instituita de autoritatile romane. Vom detalia mai departe in articol care au fost elementele pe care le-am abordat si care au fost rezultatele obtinute.

Tacticile de promovare pe care am decis sa le folosim pentru a creste vanzarile magazinului au fost Google Shopping, Google Search si Google Display.
Avand in vedere ca in urma evaluarii initiale am observat cu ajutorul Google Trends ca exista o cerere in crestere pentru produsele principale pe care magazinul le ofera si mai ales am observat ca preturile sunt destul de competitive am decis ca mare parte din buget sa fie alocat in Google Shopping si Google Search pentru a acoperi cererea potentialilor cumparatori.

 

Deoarece decizia de a achizitiona un panou sau un kit fotovoltaic nu este imediata, am decis sa ne folosim de listele de remarketing pentru a realiza acel “followup” necesar pentru utilizatorii care au vazut produsele in website tinandu-i aproape de business pentru a fi prima alegere in mintea potentialilor clienti.

Pentru a asigura o livrare eficienta a reclamelor, venim cu o serie de elemente din bucataria interna WebDigital, elemente pe care le-am utilizat pentru a ajunge la rezultatele dorite.

  • Google scripts - am folosit o serie de scripturi care sa limiteze irosirea bugetului cand apar erori precum produse out of stock, pagini 404, probleme cu facturarea si overdelivery

 

  • Feed Management - cu ajutorul instrumentelor interne am corectat si optimizat feed-ul de produse, ajustand titlurile si descrierile, adaugand parametrii importanti pentru a ajuta sistemul sa livreze produsele mai bine in zona de listare produse Google Shopping.

 

In felul acesta am facut posibila livrarea eficienta atat a campaniilor Google shopping cat si a celorlalte campanii care se bazeaza pe feed-ul de produse.

Exemplu de afisare in sectiune de listare produse (Google Shopping)

 

Exemplu de afisare Google Search

 

  • Data-Driven atribution Model + smart Bidding au dat roade in a tine parametrii de profitabilitate sub control si in a livra campaniile catre persoanele care sunt cele mai predispuse sa achizitioneze produsele magazinului online

 

Rezultatele nu au intarziat sa apara asa ca in mai putin de o luna de la preluarea contului, putem observa o crestere de 16 ori a veniturilor generate de campaniile Google ads, cu un buget cu 11% mai mic.

 

Meritul este atat al echipei care a gestionat promovarea proiectului asigurand o executie buna, dar cel mai mare merit este clar cel al clientului si al echipei clientului pentru felul cum isi desfasoara activitatea si mai ales pentru felul cum serveste clientii.

Felicitam pe aceasta cale toate business-urile care isi fac treaba ca la carte si care pun satisfactia clientului pe primul loc.
Daca si tu vrei sa intelegi ce vanzari se pot obtine pentru proiectul tau, ia legatura cu echipa WebDigital si afla care sunt lucrurile necesare pentru a creste vanzarile magazinului tau.
Iti dorim o saptamana productiva plina de inspiratie si rezultate peste asteptari!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related