Paștele acesta, oferă un semn de mulțumire cu Floriol și WOPA

Paștele acesta, oferă un semn de mulțumire cu Floriol și WOPA

Campania “Poftă de mulțumire. Poftă de viață”, lansată în aprilie de WOPA și Floriol, spune o emoționantă poveste de Paște. Știm cu toții că mesele de Paște necesită un foarte mare efort din partea celui care gătește și de multe ori uităm să mulțumim acelei persoane care ne-a gătit sau dacă o facem le urăm un rapid și superficial „săru’mâna pentru masă”. Așa că de Paștele acesta, Floriol ne va reaminti să fim recunoscători și să ne exprimăm emoțiile pentru preparatele pe care le primim și pentru oamenii care le gătesc.

 

Timp de preparare a mulțumirii: imediat ce savoarea mâncării trezește în noi sentimente de satisfacție și apreciere.  

Dificultate: Oricât de simplă sau complexă ar fi rețeta, totuși singurul lucru simplu e să zici Mulțumesc!  

Ingredientele care ne ajută să arătăm Multumire:

  • satisfacție
  • dragoste
  • grijă
  • admirație
  • Floriol

Mod de preparare:

Fie că vorbim de rețete tradiționale, internaționale, vegane sau keto, Floriol încearcă să ofere inspirație cu o multitudine de rețete. Astfel, încurajăm oamenii să-și arate mulțumirea față de cei care pun pasiune și suflet în orice preparat.

 

„De foarte multe ori avem tendința să ne ridicăm de la masă și să uităm de efortul depus de cei care ne pregătesc preparatele gustoase. Probabil luăm totul de-a gata fără să arătăm o formă de mulțumire. Dar de Paștele acesta, mai mult ca niciodată este nevoie de un semn de mulțumire. De aceea, anul acesta am vrut să dăm un twist ideii de a zice sărut mâna pentru masă și să le dăm persoanelor care s-au bucurat de preparate șansa să gătească pentru cei care au tot gătit în decursul anilor.”, spun Alina Nechita (Art Director) și Dragoș Bardă (Copywriter) de la WOPA.

 

Pofta de mulțumire oferită de Floriol cu ocazia acestui Paște vine să completeze un lung șir de emoții pe care consumatorii noștri le trăiesc de fiecare dată când gătesc. De data aceasta este vorba despre recunoștința pe care dorim să o arătam celor care ne pregătesc masa de Paște. Să ne arătăm aprecierea pentru emoția și sufletul puse în pregatirea preparatelor, desăvârșite doar cu ingrediente de calitate. Important e ca la final, când farfuria-i goală, să spui Mulțumesc/ Grazie/ Ioi ce bun... și să rămâi cu satisfacție și Poftă de viață!”,  afirmă Camelia Miu (Brand Manager) și Monica Spiru (Marketing Manager) din partea Bunge România.                   

 

SERVIRE:

“Poftă de mulțumire. Poftă de viață” de la WOPA și Floriol se servește integrat în digital, pe YouTube, Facebook și Instagram, cu ajutorul unor influenceri pasionați de cooking, care își exprimă mulțumirea către persoanele dragi.

 

Poftă de mulțumiri echipei

Din partea WOPA:
Dragoș Ometiță – Creative Director
Alina Nechita – Senior Art Director
Dragoș Bardă – Copywriter
Ștefania Bercu  Head of Digital Strategy & Engagement
Anca Duma – Head of Social Media
Alexandra Bucur – Account Director
Ioana Petre – Senior Account Executive 

Din partea Bunge:
Monica Spiru: Marketing Manager România & Bulgaria
Camelia Miu: Brand Manager 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related