Silvia Mihăilescu: În ultimii ani, România nu a avut niște bugete de comunicare astfel încât să ne permitem să nu ne gândim și la eficiență în comunicare

Silvia Mihăilescu: În ultimii ani, România nu a avut niște bugete de comunicare astfel încât să ne permitem să nu ne gândim și la eficiență în comunicare

Bugete scăzute, campanii realizate în pandemie și multe planuri B. Și chiar dacă limitele și provocările stimulează uneori creativitatea, în ciuda multor eforturi din partea companiilor și agențiilor, rezultatele de business au fost mai slabe comparativ cu anii trecuți, spune Silvia MihăilescuDirector Marketing, Comunicare şi CSR ING Bank România, membră în comitetul de organizare Effie. Eficiența se măsoară și în criză, însă. Cu atât mai mult e momentul pentru a fi celebrată. 

Eu văd Effie pentru industria de comunicare asemenea farului pentru marinar. Cumva îl vezi de departe fie că e zi, noapte, soare sau furtună. Știi că la nevoie principiile pe care se bazează te ghidează corect în comunicare și știi că sunt oameni care au grijă ca totul să se întâmple cu cap, după anumite standarde, an de an, spune Silvia Mihăilescu

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related