Ogilvy România își consolidează strategia de creștere și o numește Managing Director pe Raluca Marin

Ogilvy România își consolidează strategia de creștere și o numește Managing Director pe Raluca Marin

Ogilvy România și-a dovedit capacitatea de reziliență în ultimul an, în fața provocărilor generate de pandemie, reușind performanța de a păstra și crește un business solid și de a le asigura echipelor sale și clienților, stabilitatea de care aveau nevoie. Numirea Ralucăi Marin în poziția de Managing Director este un pas de continuitate în strategia de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală.

Raluca are o experiență de peste 17 ani în publicitate, iar de 12 ani face parte din echipa Ogilvy România, ocupând poziția de Client Service Director din 2014.

Este unul dintre publicitarii care s-au format în perioadele în care această industrie cunoștea gloria, dar și presiunea și competiția acerbă. Și-a făcut "ucenicia "pe unele dintre cele mai complexe conturi, reușind să construiască o echipă puternică, responsabilă de campanii de succes, atât pentru branduri globale, căt și pentru business-uri locale.

 

"Este important să existe “a big idea" și este important ca aceasta să vândă. Acesta este mindsetul în care m-am format în Ogilvy și care m-a inspirat în fiecare etapă a evoluției mele aici. Din noua poziție, mă voi implica în procesele de continuitate a strategiei de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală, cu obiectivul ferm de a rămâne un partener de încredere pentru clienți. Am alături o echipă extraordinară și expertiza inovatoare și unică a rețelei globale pentru a putea implementa planul actual de creștere a organizației" , Raluca Marin, Managing Director, Ogilvy România

 

De-a lungul carierei sale în Ogilvy, Raluca a avut un rol activ în dezvoltarea brandurilor clienților din România, precum și în setarea hub-urilor pentru clienți regionali, participând la definirea strategiei de comunicare pentru regiunea CEE. De asemenea, Raluca a jucat un rol esențial în procesul de integrare a tuturor expertizelor oferite de Ogilvy România clienților săi, cu scopul de a aduce valoare și eficiență, în egală măsură.

 

 "Anul trecut a fost un test extrem pentru noi. Am reușit să păstrăm stabilitatea business-ului și, cel mai important, am reușit să ne păstrăm echipele si clienții și să livrăm rezultate extarordinare. Raluca a fost parte activă din acest proces și este, în mod clar, cea mai potrivită persoană să conducă Ogilvy în noua etapă a evoluției sale, cu determinarea, pasiunea, empatia și curiozitatea sa. Raluca va prelua o serie de responsabilităti prin care va sprijini obiectivul major al organizației de a deveni cea mai performantă platformă creativă și cel mai bun partener de creștere pentru clienți.",  Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related