Să descoperim granițe urbane noi, alături de câștigătorii Human Technology Street Art Challenge by George

Să descoperim granițe urbane noi, alături de câștigătorii Human Technology Street Art Challenge by George

Zâne robotice, prietenii bizare, călătorii spre neștiut și universuri surprinzătoare. Doar câteva răspunsuri ale artiștilor din România la provocarea Human Technology Street Art Challenge by George. Întrebați despre tehnologie, creatorii au răspuns despre oameni și viitor. Au răspuns optimist, dând la o parte prejudecățile obișnuite, găsind teritorii noi de explorat cu mintea și sufletul. Tehnologia e aici, nu pleacă nicăieri. A dovedit că ne poate fi aliat și prieten, mai ales în ultimul an. Depinde doar de noi cum va continua această simbioză și unde va duce ea.

Patru din creațiile înscrise în concurs vor anima pereții din patru orașe din țară: București, Cluj, Timișoara și Sibiu.
Iată mai jos lucrările câștigătoare de la Human Technology Street Art Challenge by George, în urma voturilor publicului și ale juriului. 

 

Reconectarea cu arta și orașul

După un an complicat și greu, Human Technology Street Art Challenge by George s-a dorit o ocazie de reconectare a oamenilor cu tehnologia, arta și realitatea urbană. Provocarea lui George pentru creatorii din România a fost aceasta: să exploreze granița dintre tehnologie și artă și să creeze, pornind de la această inspirație, murale pentru patru orașe din România. Și chiar asta s-a întâmplat.

Au participat cu lucrări nemaipomenite artiști de street art, pictori, ilustratori, graficieni și designeri, arhitecți sau studenți la Arte și Arhitectură. Au transmis, prin lucrările lor, emoții, solidaritate, optimism. Nu a fost o temă despre tehnologie. De fapt, a fost o temă despre re-descoperirea umanității. 

Cele mai bune 4 lucrări vor ajunge pe pereții din orașele: București, Cluj, Timișoara și Sibiu.

 

Iată mai jos operele câștigătoare:

 Robotic Fairy // Roxana Benea

 

Klandestino // Ionut Popescu

 

we are one // Robert OBERT

 

Hello New Friend // Maria Balan

[ topul final este aici ]

 

Lucrările au fost votate de public și notate de juriu.
Juriul a fost format din:

  • Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George
  • Adrian Saveanu, Brand Manager, George
  • Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George
  • Andrei Besliu, Group Creative Director, Cohn and Jansen
  • Wanda Hutira, Artist Indisciplinar
  • Carmen Zmaranda - Curator & Președinte Amural

 

Premiile competiției: 8.000 euro

Artiștii câștigători vor primi premii în valoare de 8.000 euro, câte 2000 de euro pentru fiecare locație.
Și au ocazia de a-și expune lucrarea într-unul din cele patru orașe ale României, București, Cluj, Timișoara și Sibiu.

 

Reamintim etapele competiției:

Perioada de înscrieri: până pe 15 iunie
Jurizarea făcută de public (30%) și juriul profesionist (70%): până pe 21 iunie
Anunțarea câștigătorilor: pe 22 iunie

 

Mulțumim lui George pentru provocarea necesară, juriului și publicului pentru că au acceptat să ne acompanieze în această călătorie și, în special, artiștilor care au creat lumi noi, ne-au scos din inerție și ne-au inspirat prin viziunea lor despre viitor. Și mulțumim cititorilor că sunt alături de noi, dând sens poveștilor pe care le aducem la IQads. De abia așteptăm următoarea provocare TheCreator. 

 

Despre George

George nu e doar un banking App.
George e o nouă experiență cu banca, complet prietenos și 100% digital.
George e tehnologie cu viață înăuntru.

Când tu te schimbi, George se schimbă. lubește tot ce iubești și tu, e cameleonic și își face upgrade-uri constant.
George se îmbogățește constant cu noi experiențe pe care să le încerci.
George loves tech, he’s made of it.

 

Despre Amural

Asociația AMURAL are rolul de a promova artele vizuale și artele digitale cu scopul de a educa publicul larg, orașul și comunitățile.

"Credem că educația vizuală este esențială în construcția unei comunități, iar accesibilizarea continuă a tehnologiei face această educație tot mai simplu de realizat.
Avem două instrumente principale prin care urmărim scopul asociației – AMURAL Festival Vizual, un festival pentru publicul larg dedicat artelor vizuale contemporane și VISSSUAL, un hub cultural permanent, focusat pe spectacole și producții de cultură clasică și urbană.
În cei 6 ani de existență am devenit o adevărată platformă culturală, cu diverse instrumente pentru diverse publicuri sau obiective. Am contribuit la reevaluarea artistului vizual în viața culturală publică și la crearea unei piețe de artă vizuală, am schimbat paradigma festivalului exclusiv muzical și am încurajat reevaluarea spațiului public ca loc de manifestare a ideilor.",  spun fondatorii AMURAL.

AMURAL Festival Vizual este un festival de arte vizuale contemporane din Brașov ce își propune să privească zidurile nu ca obstacole, ci ca oportunități, ca porți spre alte lumi.

 

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related