La Tokyo se celebrează când ești diferit

La Tokyo se celebrează când ești diferit

Te-ai întrebat vreodată ce înseamnă, de fapt, să fii paralimpic? Campania creata de 4Creative pentru Jocurile Paralimpice de la Tokyo 2020 ne lasă să tragem cu ochiul la procesul prin care trece un astfel de atlet.

Spotul ia forma unui scurt-metraj care are tot ce trebuie: emoții, sinceritate și senzația aia de real life. Toate astea sunt îmbrăcate cu mult umor și livrate cu atenție la detaliile cinematografice. Cadrele dinamice se derulează una după altă într-un mod care nu-ți dă timp să îți pui întrebări. E genul de clip care pur și simplu te prinde în poveste.

Toate poveștile atleților din spot transmit un mesaj care poate fi extins dincolo de Jocurile Paralimpice. Acela că, oricât de diferit ai fi, cu siguranță există un loc în care se va celebra faptul că you don’t fit in. Căutarea lui presupune destul de mult efort și transpirație, dar să simți că aparții unui loc face ca totul să fie worth it.

Putem să mai rumegăm la ideea asta până pe 24 august, atunci când încep Jocurile de la Tokyo!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related