Când lecția despre umanitate nu e predată de oameni

Când lecția despre umanitate nu e predată de oameni

Când te simți neputincios, soluțiile la probleme întârzie să apară. Dar uneori, chiar cu o secundă înainte de a te da bătut, răsare o rezolvare neașteptată.

Cam ăsta e scenariul pe care au mers și cei de la Saatchi & Saatchi în noua lor campanie AID FOR AIDS/AID FOR LIFE. Spotul are tot ce trebuie ca să te inducă în vibe-ul desenelor Disney de altadată: muzică dinamică, situații neașteptate și o vocea puternică a unui narator. Dar, cel mai important în conservarea senzației de desen animat vechi e personajul reclamei. Un porumbel dedicat misiunii sale de a salva viețile celor aflați în spitale.

Toate aventurile care par de netrecut devin o metaforă pentru mesajul promovat de campanie: help always finds a way. E o campanie puternică tocmai pentru că stârnește în oameni nevoie de a contribui la cauza prezentată. Porumbeii suntem noi, și singurul mod prin care putem să facem lucrurile puțin mai bune e dacă ajutăm împreună.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related