Kiss kiss, bang bang

Kiss kiss, bang bang

Nu știu despre voi, dar mie îmi plac foarte mult eforturile incredibile pe care televiziunile sunt dispuse să le facă pentru a ne atrage atenția. Suntem cu toții conștienți de numeroasele niveluri de fake de pe TV, dar totuși suntem, de cele mai multe, atrași în interiorul poveștii. Fake nu este ceea ce caracterizează cea mai recentă campanie ITV - Drama vs Reality, de la Uncommon Creative Studio, Marea Britanie, ci efectele speciale, acțiunea, o mulțime de ferestre sparte, un actor foarte motivat să obțină rolul principal și o femeie puternică, care manipulează o mitralieră dintr-un elicopter în mișcare ca nimeni alta. Cu excepția faptului că își ratează ținta. Dar dorința și pasiunea ei sunt remarcabile!

Acest montaj epic de 2 minute și jumatate, cu vedete de fictiune și reality TV, este o expunere mică, dar convingătoare a ceea ce poate fi văzut pe ITV. Faptul că este regizat de Tom Hooper (câștigător al premiului Oscar pentru The King's Speech) îl face și mai atrăgător. Dacă sunteți la fel de pasionați de filme de acțiune ca mine, următorul pas e un abonament la ITV. Asta dacă nu găsiți o versiune gratuită de streaming :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related