Champaigns anunță campania creată alături de studenți de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA: DANCE IS MY CARDIO – mișcare cu Hervis Sports România și Andra Gogan

Champaigns anunță campania creată alături de studenți de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA: DANCE IS MY CARDIO – mișcare cu Hervis Sports România și Andra Gogan

Hervis încurajează tinerii să facă mișcare printr-o nouă campanie derulată pe TikTok și realizată împreună cu Andra Gogan. Campania se numește #DanceIsMyCardio și promovează sportul printr-o manieră diferită, astfel încât tinerii să o perceapă distractivă și motivantă în același timp. Aceasta a fost dezvoltată de Champaigns împreună cu studenți de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA, specializarea Publicitate.

Studiile au arătat că adolescenții și tinerii nu au făcut la fel de mult sport în perioada pandemiei generate de Covid-19 și și-au pierdut motivația. Unii dintre ei au ajuns chiar la dorința de izolare, anxietate și încredere scăzută. Hervis Sports România își propune să motiveze tinerii să facă mișcare într-o formă simplă și plăcută: dansul. Astfel, colaborarea cu Andra Gogan are rolul de a încuraja cât mai mulți tineri să facă sport.

Prin sloganul „Dance is my cardio”, Hervis le arată adolescenților că sportul nu este prezent doar în sălile de fitness, ci poate fi făcut și de acasă.

Campania a fost creată în cadrul proiectului de colaborare al Hervis Sports România cu Facultatea de Comunicare și Relații Publice, din SNSPA, specializarea Publicitate, anul I și agenția de digital marketing Champaigns. Pentru Champaigns este al doilea an consecutiv în care este implicată în colaborări cu Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA, scopul fiind de a-i ajuta pe studenți să guste din realitatea muncii în agenție, mai exact: a lucra respectând un brief de la client, a urma pașii unui pitch, a crea materiale pentru fiecare canal în parte și a implementa întreaga campanie.

Echipa care a propus ideea campaniei este formată din patru studente: Cristiana-Bianca Roman și Cristiana Vodă s-au ocupat de concept și au cercetat metodele prin care mesajul poate ajunge la publicul vizat, în timp ce Simona Mihaela Prisecaru și Emanuela Voivitca au analizat canalele folosite de adolescenți și găsirea unui influencer potrivit, totul sub îndrumarea specialiștilor de la Champaigns.

Cele patru studente susțin că această oportunitate le-a ajutat să înțeleagă ce presupune o campanie și să înțeleagă mai bine pașii din spatele demarării unui astfel de proiect.

Hervis Sports România este unul dintre principalii competitori pe piața echipamentelor sportive și articolelor de îmbrăcăminte și încălțăminte indoor și outdoor din România, cu o prezență de peste 14 ani pe piața din România, care organizează frecvent proiecte de responsabilitate socială și implicare activă pentru educarea și motivarea publicului de a face sport.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related