Invazia fericită a casei

Invazia fericită a casei

Cine știa că companiile de asigurări pentru locuințe se gândesc de fapt la ceea ce se întâmplă în interiorul casei și pot fi creative în legătură cu asta? A trăi în era izolării în case, combinată cu era “lăsați-vă copiii să se exprime în libertate” nu poate duce decât la un singur lucru: haos. Părinții știu asta!

În acest scenariu, fie vă pierdeți sufletul în acele reclame care vă trimit la cursuri de zen yoga, fie dați mai mulți bani pe asigurări. Oricum ar fi, va trebui să experimentați haosul de dimineața devreme, asociat cu oboseala voastră și energia dată la maximum a copilului și să vă vedeți colțul preferat transformat în colțul detestat; până la sfârșitul serii, când ultimele resurse de energie ale copilului sunt investite în reamenajarea dulapului…

Concluzia e că “Let life happen”, cea mai recentă campanie a John Lewis Home Insurance UK, e plină de realism pozitiv. Regizată de Tom Kuntz și produsă de MJZ, campania arată tornada unui băiețel care sparge vaze, varsă vopsea și răstoarnă lămpi în notele optimiste ale Edge of Seventeen a lui Stevie Nicks, totul în timp ce familia sa arată îngrozită.

Îmi plac britanicii, sunt onești chiar și atunci când vând asigurări.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related