Laura Ionescu: Am avut niște temeri legate de validare – ce va zice familia, ce vor zice oamenii care se vor găsi în carte, ce va zice lumea? Apoi m-am liniștit

Laura Ionescu: Am avut niște temeri legate de validare – ce va zice familia, ce vor zice oamenii care se vor găsi în carte, ce va zice lumea? Apoi m-am liniștit
Laura Ionescu. Credit foto @ Bogdan Dinca

Publicitatea românească numără câteva nume bune de scriitori, care reușesc să împace literatura cu sloganul și să supraviețuiască. Grupul lor are acum un membru nou. Laura Ionescu, copywriter freelancer, și-a adunat curajul, a dat fricile la o parte și s-a pus pe scris. Cu răbdare, determinare și insistență, a scris, a căutat ritmul potrivit și a scos recent în lume cartea ”Nu te găsesc pe nicăieri”. Nu s-a grăbit, deși munca în publicitate a obișnuit-o cu graba și deadline-urile imposibile. 

Pe de o parte, publicitatea te ajută să fii direct. Asta înseamnă că renunți la floricele și nu mai încarci inutil textul. Pe de altă parte, publicitatea îți răpește răbdarea. Lucrăm zi de zi pe briefuri noi, nicio zi nu e ca alta și trăim în august Crăciunul, iar de Crăciun campania de vară la bere. Prezentul nu e prezent, povestește Laura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related