Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari - George Berkowski | Editura ACT si Politon, 2019

Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari - George Berkowski | Editura ACT si Politon, 2019

Cum să creezi o aplicație de un miliard de dolari / How to Build a Billion Dollar App: Descoperă secretele celor mai de succes antreprenori ai timpurilor noastre de George Berkowski este o lectură „delicioasă” pentru toți pasionații de tehnologie, dar mai ales pentru antreprenorii din domeniul aplicațiilor mobile. Asta pentru că autorul cărții, a cunoscut succesul deplin pe acest „tărâm”, și, prin intermediul volumului de față, dorește să îi încurajeze și pe alții să îi urmeze calea, dezvăluind totodată o serie de informații din domeniul tehnologiei mobile foarte interesante chiar și pentru cei care nu au un interes deosebit pentru acest domeniu. 

Așadar, dacă visezi să construiești o aplicație de succes care să îți aducă un venit substanțial pe termen lung, așa cum generează acum aplicații precum Instagram, WhatsApp, Snapchat, Candy Crush sau Uber, aceasta este cartea de care ai nevoie! Autorul te va ghida pas cu pas să îți valorifici ideea începând de la găsirea unui cofondator, construirea unei echipe, atragerea și păstrarea utilizatorilor și până la cum să te descurci cu stresul de a fi CEO-ul unei companii de un miliard de dolari și de a ține concurența departe. 

Așadar această carte vă vorbește despre potențialul extraordinar pe care îl are o idee bună centrată pe aplicații. Sau despre, după cum însuși autorul mărturisește: 

„Această carte te va ajuta să pătrunzi în mintea oamenilor care au creat aplicații de miliarde de dolari. Te va ajuta să vezi lumea așa cum o văd ei – și te va purta în călătorii pe care le-au făcut și ei. Ea îți va împărtăși viziunea mea, ca om din interior, asupra acestei lumi – alături de interviurile și de conversațiile pe care am fost atât de norocos să le port cu acești uimitori antreprenori ai „tehnologiei mobile”.” 

„Aflându-se printre cei mai avizați oameni în domeniul digital, George Berkowski știe cum să construiască afaceri care să evolueze rapid. Nu porniți una pe cont propriu fără să îi ascultați sfatul.”
David Rowan, editor, Wired Magazine 

„O călătorie exuberantă, dar detaliată cu rigurozitate, asupra procesului unei afaceri bazată pe crearea de aplicațiile mobile.”
Jeffrey F. Rayport, Harvard Business School 

„Prima carte care aruncă o privire detaliată, din spatele scenei, asupra lumii aplicațiilor mobile. Obligatoriu de citit pentru oricine își dorește să știe de ce anume are nevoie pentru a transforma o aplicație într-o afacere de succes.”
Hugo Barra, vicepreședinte Xiaomi și fost vicepreședinte Android Product Management, Google 

„O pătrundere fascinantă în lumea aplicațiilor de miliarde de dolari. Lectură esențială pentru oricine își propune să construiască următoarea aplicație dezirabilă.”
Michael Acton Smith, fondatorul Mind Candy (creatorii aplicației Moshi Monsters)

 

George Berkowski este un antreprenor în serie care a construit afaceri în domeniul zborurilor cosmice cu echipaj uman, dating-ului online, transporturilor și aplicațiilor mobile. S-a născut în 1977 la Varșovia (Polonia) familia lui emigrând în Australia pe când el avea doar doi ani. El este una dintre mințile din spatele aplicației Hailo, pentru chemarea taxiurilor direct de pe telefonul mobil, care a avut succes la nivel internațional și a cărei echipă a condus-o până în septembrie 2013. George a studiat inginerie aerospațială și economie la Massachusetts Institute of Technology și afaceri la École Supérieure de Commerce de Paris. A fost președinte al Enterprise Forum al MIT în Marea Britanie și este serios angajat pe scena startup-urilor din Marea Britanie și Statele Unite. George își împarte timpul la ora actuală între Londra și Silicon Valley.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura ACT si Politon.

 

Info:

Titlul original: How to Build a Billion Dollar App: Discover the secrets of the most successful entrepreneurs of our time
Ediția 2019, paperback
Traducător: Alina Grozea
Dimensiuni: 145x225
511 pagini
ISBN: 978-606-913-205-0

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related