Cine e Moș Crăciun?

Cine e Moș Crăciun?

E momentul să îl umanizăm pe Moș Crăciun. Să ne gândim și la lista lui de dorințe, la căutarile interioare ale acestei ființe despre care știm atât de puține. Cine e el, dincolo de jobul full-time pe care îl are în luna decembrie? Dincolo de costumul iconic powered by Coca Cola? Oare are cu cine să iasă la cafea? La teatru? La club?

În reclama pentru Milano&Partners creată de Wunderman Thompson, toate aceste întrebări își găsesc răspunsul. Pentru că până și Moș Crăciun are nevoie de o reinventare, iar combustibilul pentru asta e ceva cu totul neașteptat: o vizită în Milano. Acolo, își descoperă toate celelalte forme de a fi: a gangsta’ Santa, un Moș Crăciun însetat de cultură, un party animal.

Milano pare să te oblige să ieși din zona de confort, să transforme și să dinamizeze obișnuitul. Așa costumul clasic e înlocuit de o geacă roșie de la Moncler. În căutarea asta a cine suntem cu adevărat, Moșul ne învață să nu ne fie frică de schimbare. Și totuși, unele lucruri își păstrează esența, de asta sania trasă de reni e transformată într-un tramvai care sfidează gravitația.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related