[Marcom 2022] Liviu Florescu: Daca inainte faceam planuri pe cel putin 12 de luni, acum suntem toti 'responsive' sa vedem ce se mai intampla in urmatoarele 2 saptamani

[Marcom 2022] Liviu Florescu: Daca inainte faceam planuri pe cel putin 12 de luni, acum suntem toti 'responsive' sa vedem ce se mai intampla in urmatoarele 2 saptamani

In 2021, Liviu Florescu, Manager Craft Interactive si-a propus sa alerge si dupa mamuti si dupa iepuri pentru a supravietui tribul pe timp de criza. Si agentia a prins tot felul de proiecte interesante, in toate categoriile, beneficiind de transformarea digitala accelerata care a avut loc pe piata de comunicare. Anul acesta, isi propune sa dezvolte ce a inceput: echipa, portofoliul, tehnologia.

Daca in 2021 nu erai in online, chiar la nivel de baza, atunci va fi foarte greu sa te adaptezi intr-un timp foarte scurt la ceea ce inseamna azi marcom. Cred ca urmatorii 2-3 ani sunt decizivi pentru multe business-uri si pentru multe industrii, spune Liviu.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, UX Design,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related