Lead-generation + 93%: Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au continuat tradiția Campaniei Naționale de Sărbători alături de agenția de marketing Perceptum

Lead-generation + 93%: Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au continuat tradiția Campaniei Naționale de Sărbători alături de agenția de marketing Perceptum

După succesul campaniei precedente de Sărbători, Ceetrus România, dezvoltator imobiliar de proiecte de regenerare urbană cu funcțiuni mixte, care gestionează un portofoliu de 22 de centre comerciale la nivel național și de proiecte de regenerare urbană în Brașov și Reșița, a desfășurat în iarna 2021-2022 campania națională ‘’Târgul dorințelor de Sărbători, deschis din toamnă până-n iarnă’’.

Crăciunul, Anul Nou și perioada rezoluțiilor au fost transformate, atât în centrele comerciale Auchan și Aushopping cât și în online, în tot atâtea surprize și motive de bucurie pentru români. La finalul unui an plin de încercări, noul concept propus de Agenția Perceptum și-a dorit să aducă magia Sărbătorilor mai aproape, printr-o campanie cu premii bune de pus sub brad, care a luat startul încă din luna octombrie. Astfel, fiecare centru comercial Auchan și Aushopping a devenit, pentru clienții săi, “Târgul Dorințelor de Sărbători, din toamnă până-n iarnă”.

"Răspunsul clienților noștri la Campania de Sărbători de anul trecut ne-a încurajat să continuăm și în 2021, cu o variantă extinsă de comunicare: trei luni de premii, surprize/bucurii și dorințe împlinite. A fost modul nostru de a le mulțumi tuturor pentru puterea, curajul și responsabilitatea de care dau dovadă în aceste timpuri pline de provocări.  Campania a culminat cu Marele Premiu, Marea Dorință de Crăciun. Ne-am dorit să oferim o sumă de bani, 10.000 de euro, pentru ca, oricare ar fi fost dorința de Sărbători a câștigătorului, să îl putem aduce mai aproape de împlinirea ei prin acest premiu. Am avut alături parteneri care ne-au susținut în acordarea tuturor premiilor - Flanco, Decathlon, Kik, hotel Qosmo din Brașov și hypermarketul Auchan. Agenția Perceptum a propus și a implementat un concept creativ centrat pe emoție, apropiere și o comunicare puternică, pe toate canalele de comunicare. Rezultatele vorbesc de la sine: peste 50.000 de înscrieri, online și în centre, o depășire cu 93% a cifrelor estimate.", a declarat Isabella Santeiu, Marketing Manager - Nhood România.

În perioada 15 octombrie - 16 decembrie 2021, 21 de centre comerciale Auchan și Aushopping au devenit adevărate destinații de sărbătoare, cu porți gigantice de intrare în Târgul Dorințelor, cu cuburi interactive pe Spațiile dedicate comunității*, cu spoturi radio, cu echipe de promoteri care asistau vizitatorii pentru înscrierea în campanie, dar și cu totemuri interactive pentru înscriere.

“Dincolo de restricțiile pandemiei, dincolo de valuri și măști de protecție, sunt toate acele lucruri mici sau mari care unesc, care fac adaptarea mai ușoară și care dau senzația/speranța că am rămas împreună, chiar și distanțați. De la această idee am pornit când am reate conceptul “Târgul Dorințelor de Sărbători, deschis din toamnă până-n iarnă”. Târgul este locul în care oanemii/românii se adună, se bucură alături de prieteni, este un centru de interes și de atracție. Iar dorințele de Sărbători meritau din plin să devină centrul atracției. Am adus Târgul dorințelor în centre și în online, am integrat tehnologie, interacțiune digitală, copiii prezenți în centre au putut vorbi prin Live streaming cu un Moș Crăciun prezent pe ecran, iar cumpărătorii au câștigat premii săptămânale, extra, dar și instant, prin activări punctuale. Numărul de lead-uri generate a depășit cu aproape 100% numărul așteptat. Datorită succesului obținut, am revenit cu Târgul Dorințelor pentru 2022, prin care am sărbătorit începutul de an și succesul noilor rezoluții ale românilor”, a declarat Luana Mureșan, Senior Copywriter Perceptum.

Fiind o campanie care s-a întins pe trei luni, a integrat în ideea de Târg al Dorințelor și alte momente de sărbătoare, precum Halloween-ul, Ziua de 1 Decembrie și Crăciunul. Pentru aceste ocazii, au fost lansate extra-dorințe care s-au tradus în premii suplimentare, iar pagina web creată special pentru campanie a avut de fiecare data home page tematic. În centre, echipele de promoteri au purtat, de asemenea, costume tematice.

"Campania de Sărbători a fost modul nostru de a ne conecta și mai mult cu clienții noștri, dar și cu partenerii noștri, magazinele centrelor comerciale, pe care îi susținem și care ne-au susținut, de asemenea, prin premiile oferite. Alături de Agenția Perceptum am desfășurat cea mai amplă campanie cu premii, atât în centre cât și în online, iar rezultatele foarte bune ne-au încurajat să începem anul cu o premieră, pornind de la ideea că Centrele Comerciale Auchan și Aushopping continuă să îndeplinească dorințe și în 2022: un nou Târg, de data aceasta al rezoluțiilor, la care au putut participa toți românii, fără restricții deoarece s-a derulat exclusiv online. Ne-am gândit că este important să ne adresăm întregii comunități de brand, fie că au sau nu acces în centre, date fiind restricțiile. A fost modul nostru de a le mulțumi pentru eforturile pe care le fac, pentru răbdare și înțelegere și de a le aduce mai multă bucurie, așa cum sugerează și sloganul nostru, “Bucurie în Galerie”, a declarat Tudor Chira, Marketing Manager - Nhood România.

Agenția Perceptum a dezvoltat pentru Ceetrus România întreaga campanie de marketing integrat, de la concept, identitate vizuală, implementare in-store, realizarea cuburilor interactive de pe Scenele Comunității*, a branding-ului in-store, a spoturilor radio, până la promovarea online multi-channel prin campania de Programmatic Marketing, pagina web dedicată, gestionarea participanților, câștigătorilor și premiilor campaniei.

"A fost un pariu câștigat cu pandemia și provocările ei. În final, a învins creativitatea, încrederea că va fi bine și optimismul românilor. Campania creată și implementată de Agenția Perceptum a venit cu o strategie de concurs astfel gândită pentru a genera maximum de angajament din partea clienților: marketing experiențial, performance marketing și o continuare a campaniei în online, pentru toți, indiferent de restricții, prin Târgul Dorinelor pentru 2022, deschis NON-STOP, fără restricții. Echipa Perceptum a făcut din nou echipă cu echipa Ceetrus și pregătește, în continuare, noi bucurii pentru comunitățile Centrelor Comerciale Auchan și Aushopping", a declarant Carmen Iordan, Business Development Manager, Perceptum Agency.  

Echipa de proiect:

Nhood România: Isabella Santeiu – Marketing Manager, Tudor Chira – Marketing Manager & CSR Linker
Perceptum România: Carmen Iordan - Project Manager, Ionuț Constantin – Account Management, Luana Mureșan – Strategy & Concept, Viorel Gheorghiu – Art Director

Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (magazine, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.

În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 22 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România – Cartier Coresi, în beneficiul comunităților și tuturor partenerilor.

Numele noului brand reprezintă o prescurtare a cuvântului "neighbourhood" (cartier) și este susținut de motto-ul său "spații pline de viață". Această identitate își afirmă angajamentul de a crea spații animate și exprimă dorința de a crea o valoare adăugată durabilă pentru cetățeni și orașele lor.

Perceptum Concept - Un Concept Boutique al ideilor inovatoare, care fac diferența în marketing si comunicare.

Suntem o agenție de marketing full-service orientată spre rezultate, cu o experiență de peste 10 ani pe piață și un portofoliu de clienți ce cuprinde jucători importanți din domenii precum pharma&dermatocosmetics, auto, banking, IT, sports, HoReCa, food&beverages. Utilizăm strategii și tehnologii interactive de ultimă generație pentru a atrage și reține publicul țintă, livrăm campanii integrate de marketing și comunicare, marketing digital, evenimente experiențiale.

Serviciile noastre: Campanii multi-channel, Performance Marketing, evenimente experiențiale, video marketing, Social Media & Influencer Marketing, soluții video integrate în tehnologii hi-tech unice, Campanii PR, campanii CSR, creație si design, OOH advertising. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related