[Account Life] Ioana Dumitrăscuță: Suntem, sau ar trebui să fim, responsabili de ceea ce comunicăm consumatorilor

[Account Life] Ioana Dumitrăscuță: Suntem, sau ar trebui să fim, responsabili de ceea ce comunicăm consumatorilor

Circulă multe prejudecăți în industrie vizavi de accounți și tocmai de accea am pornit această serie editorială, pentru a le da la o parte și a vedea ce înseamnă, de fapt, munca de account și cum s-a schimbat ea în ultimii ani. Ioana Dumitrăscuță, Client Lead @Publicis Romania, a intrat în publicitate acum 12 ani și a început la o agenție mică, unde organiza evenimente pentru colectarea de deșeuri electronice. A urmat apoi un parcurs clasic: agenții mai mari, experiență, multă muncă, proiecte interesante de toate felurile. Chiar dacă pare că totul se schimbă cu viteză în jurul nostru, munca de account a rămas în esență la fel. Dar se bucură să vadă că oamenii din publicitate sunt din ce în ce mai conștienți de responsabilitatea lor socială atunci când comunică.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related