Audi si Cohn&Jansen / Ashley & Holmes ureaza succes Stelei miercuri seara.

In urma unui articol publicat de Gazeta Sporturilor in preziua meciului de la Bucuresti dintre Steaua si Real Madrid, agentia de publicitate Cohn&Jansen / Ashley&Holmes a propus clientului sau Audi sa realizeze o campanie de comunicare dedicata meciului retur de pe Santiago Bernabeu.

Punctul de plecare al campaniei a fost faptul ca si fotbalistii de la Real si cei ai Stelei conduc aceleasi masini, cei drept ai nostri si le cumpara singuri. Campania va rula in Gazeta Sporturilor ca print iar TV-ul se va difuza inainte si dupa meciul de miercuri seara. "Acum 20 de ani, la castigarea Cupei Campionilor jucatorii Stelei au primit ca recunoastere un Aro, second hand. Era destul de tare, pentru ca majoritatea conduceau 1300. Acum Mirel Radoi si Paraschiv au aceleasi masini - Audi - ca Raul si Roberto Carlos. Desi e foarte greu, stelistii trebuie sa dovedeasca ca nu intamplator au ajuns in Liga Campionilor. Prin aceasta campanie incercam sa le mai oferim un argument sau macar sa le mai eliminam o scuza." povesteste Catalin Rusu, copywriter la Cohn&Jansen / Ashley & Holmes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related