[A fost odată în digital] Mirabela Manea: Dacă în trecut brief-urile includeau o ultimă mențiune, „să avem și ceva pe digital pentru campania asta”, acum multe dintre brief-uri pornesc din digital

[A fost odată în digital] Mirabela Manea: Dacă în trecut brief-urile includeau o ultimă mențiune, „să avem și ceva pe digital pentru campania asta”, acum multe dintre brief-uri pornesc din digital

Să spui o poveste, să fie coerentă și să atragă atenția, să aibă un twist, să transmită mesajul campaniei, să aibă cuvinte cheie. În 15 secunde, cât e dispus consumatorul să ofere atenție. Ar fi bine, adaugă studiile, ca în primele 5 secunde să apară și numele brandului. Supraviețuirea în digital începe să semene a matematică, spune Mirabela Manea, Digital & Data Account Director Saatchi & Saatchi + The Geeks. Cu toate astea, nu ai timp să te plictisești. 

Mirabela avea 22 de ani când a început să lucreze în industrie, era la facultate, și i se părea încredibil că e plătită pentru a sta pe internet. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related