Vederi de la Cannes. TEILOR a strălucit pe covorul roșu alături de starurile cinematografiei

Vederi de la Cannes. TEILOR a strălucit pe covorul roșu alături de starurile cinematografiei

Mult timp după ce se termină forfota festivalurilor, continuăm să privim fotografiile starurilor de pe covorul roșu și să vorbim despre ținutele lor. Ele devin capitole din istoria frumuseții și albume de eleganță, dar ce ne fascinează cel mai mult la aceste imagini este încrederea din privirea personajelor principale. În spatele unui look impecabil pentru Red Carpet este munca unei întregi echipe, alegeri minuțioase și, cel mai important, o stare de spirit. Știe cel mai bine asta echipa TEILOR, care a fost prezentă anul acesta la Cannes și a contribuit cu strălucire la magia festivalului. Prezența brandului la festival a avut câteva momente memorabile: de la ședințele foto cu Catrinel Marlon, ambasadoarea TEILOR și prezența ei pe covorul roșu alături de echipa de distribuție a filmului R.M.N., până la styling-uri de gală ale vedetelor internaționale.

Într-un moment în care un brand românesc pășește pe covorul roșu, accesorizând nume ale cinematografiei românești și internaționale, nu poate decât să bucure, mai ales în contextul de transcedere a granițelor. TEILOR joacă, acum, la nivel internațional, așa că vederea trimisă de la Cannes a fost un pas natural, spune Iulia Novac, Head of Communication & Copywriting.

Povestim în continuare cu echipa TEILOR responsabilă cu magia de la Cannes, formată din Andreea Bîrlădeanu, Marketing Manager, Iulia Novac, Head of Communication & Copywriting, Irina Tuchiac, Brand Strategist, Ștefania Seceanu, Product Styler și Ioana Radu, Head of Visual Artistry, și vorbim despre experiența festivalului, trendurile frumuseții observate acolo și munca din spatele un look perfect pentru covorul roșu. 

 

Mesajul TEILOR la Cannes

Irina: Cu ce mesaj a venit… ce interesant exercițiu, acela de a intra în mintea unui creier colectiv, interogând o abstracție care e agregatul atâtor obiective, intenții și percepții volatile (brandul). Acceptând, însă, convenția, nu cred că brandul TEILOR s-a îmbarcat spre Cannes cu destinația finală Red Carpet. A ajuns, bineînțeles, acolo și grație talentului acestui regizor român, Cristian Mungiu, și a fantasticei lui echipe. O asociere cu o performanța, o oportunitate pentru care suntem onorați. Brandul TEILOR a fost în scouting, mai multă observație și rafinare a scenariului; mai degrabă ochi, urechi, decât action. Dar Cannes e un platou deschis pentru toți și nouă ne-au ieșit câteva cadre magistrale: photo shooting-ul cu Catrinel Marlon, ambasadoarea TEILOR, prezența ei pe Red Carpet alături de echipa de distribuție a filmului R.M.N., și alte, nu puține, styling-uri de gală ale vedetelor internaționale.

Iulia: Cannes e un mesaj în sine. Cu o vibrație fantastică, Festivalul de Film, atât de recognoscibil, e plin de simboluri, de creativitate; e o altă lume din care TEILOR a fost parte – atât dintr-o perspectivă de brand, cât și din cea a echipei care a fost, practic, în mijlocul acțiunii. Și, într-un moment în care un brand românesc pășește pe covorul roșu, accesorizând nume ale cinematografiei românești și internaționale, nu poate decât să bucure, mai ales în contextul de transcedere a granițelor. TEILOR joacă, acum, la nivel internațional, așa că vederea trimisă de la Cannes a fost un pas natural. Și, într-adevăr, poate că prezența e mai puțin importantă; esențial e spre ce îndrepți camera de fotografiat când ești acolo, în mijlocul murmurului. Sau altfel spus, cum capeți ce e mai bun dintr-o astfel de experiență, dincolo de vizibilitate.

 

Lookul perfect pentru Red Carpet

Andreea: Încep prin a puncta că fiecare element e important – rochia, bijuteriile, styling-ul; toate creează look-ul acela de Red Carpet sau, mai bine zis, mood-ul. Zic mood pentru că pașii de pe covorul roșu nu sunt doar fizici, ei se transformă într-o stare de spirit, de exaltare. Experiența Cannes e complexă până în cele mai mici detalii – de la modul în care comunici cu oamenii, jonglezi prin necunoscut, până la schimbările și tranzițiile care apar în ultima clipă.

Totul e în continuă mișcare, iar noi, într-o permanentă adaptare. Selecția de piese a fost creată împreună cu fiecare vedetă în parte, stiliștii lor și colega noastră, Ștefania, un guru într-ale bijuteriilor. E un proces în sine, într-adevăr, o îmbinare a tuturor elementelor, trendurilor, dar și stilului fiecărei persoane publice în parte. Ce am observat, însă, este sparkle-ul din privirea lor în momentul în care priveau și simțeau bijuteriile pe propria piele. O pură magie a încrederii.

Ștefania: De fiecare dată, accesorizarea a fost făcută ținând cont de trăsăturile persoanei, de ținută, chiar și de personalitate. Pentru că o piesă îmbracă nu doar fizionomia, ci transmite o mulțime de lucruri, mai ales când există o conexiune vizibilă între purtătoare și bijuterie. Colaborarea echipei noastre cu fiecare artistă a fost complexă. De la rapiditatea cu care se desfășurau lucrurile, până la fiecare detaliu imprevizibil. Dar a fost o experiență în sine. Să lucrezi cu vedetele în momente în care orice element contează, nu e neapărat simplu, sunt și emoțiile de gestionat. E ca într-un rollercoaster.

 

Ce trebuie sa aibă o bijuterie purtată la Cannes

Andreea: E foarte important să ai un spectru larg de piese: diamante albe, colorate, pietre prețioase cu carataje medii și mai ales mari. Varietatea într-un astfel de context este absolut esențială, mai ales prin pluralitatea de stiluri și dorințe. Pe toată perioada festivalului, am observat că au fost persoane care au optat și pentru piese mai mici sau din cele clasice, bineînțeles, în funcție de ținută și personalitate. Însă magnetismul s-a produs cu bijuteriile ale căror caracteristici erau impresionante. De exemplu, printre piesele-vedetă s-au numărat un colier bogat în pietre prețioase colorate și 222 de diamante; un inel de un diamant galben spectaculos de 5ct, o brățară tennis cu un carataj impresionant.

Ștefania: Selecția bijuteriilor are, desigur, o poveste. Am făcut-o cercetând, inspirându-mă din edițiile trecute ale Festivalului de Film de la Cannes, din trendurile internaționale, din editoriale. În același timp, m-am orientat către acele piese care au putut să scrie povestea mai departe, aceea a unui Red Carpet autentic. În plus, o bijuterie e statement și când e parte din încrederea pe care artistele o arată pe covorul roșu prin fiecare pas, nu doar prin caracteristici și carataj.

 

Trendurile frumuseții pe Croazetă

Iulia: Frumusețea e atât de diversă, cu precădere într-un astfel de loc. Are foarte multe premise de la care poți porni în a o descrie; e în grandoarea ținutelor, în emoția Red Carpet-ului, în diversitatea stilurilor pe care le observi pe străzi. Frumusețea e și în celebrarea artei, a industriei cinematografice, a aerului aceluia specific al Cannes-ului. M-a uimit versatilitatea oamenilor, bucuria citită pe chipurile lor, îmbrăcămintea – de la cele mai colorate obiecte, până la high heels-urile ținute în mână, pe nisip, cu Marea Mediterană la picioare. La propriu.

Ioana: Fiind o persoană senzorială, primul lucru pe care l-am „inspirat” a fost vibe-ul general al străzilor, al efervescenței; mirosurile, culorile, arhitectura, texturile. M-a surprins într-un mod aparte libertatea pe care am simțit-o în tot freamătul acela, un zumzet atât de viu al străzii, un mix de naționalități și tipologii, toate sincronizate pentru a vibra împreună pe ritmul unui festival celebru. Și… Red Carpetul, văzut chiar și la lumina zilei, într-o ținută simplistă, cu o cafea în mână, a avut, preț de câteva momente, un efect anesteziant.

 

Momente de poveste

Ioana: Un photo shooting cu Catrinel este întotdeauna un fel de poezie. Ai spune că poți intui ceva, dar rima de final te lasă întotdeauna într-o mirare de excepție. Fiecare shooting cu ea este diferit, tocmai prin modul în care reușește, aparent fără efort, să pună sub lumina reflectoarelor noțiuni despre feminitate, libertate, naturalețe, frumusețe în note perfecte. De fiecare dată, o încântare. În plus, un film sub semnătură românească nominalizat în cadrul festivalului, prezența unui brand românesc de bijuterii pe covorul roșu, un shooting excepțional într-un cadru aparte, momente emoționante, o bucurie provenită din proiecte reușite și sincronizarea în timp și spațiu a unei echipe întregi – toate merită un pas pe covorul roșu – un covor roșu al reușitelor.

Irina: Pentru mine a fost prima întâlnire cu Catrinel. Dincolo de reverența pe care o faci în fața frumuseții ei, rafinată, carismatică, expresivă, cu o intrare instantanee în rol, în glamour, dând cu precizie, inteligent, posing după posing, da, am descoperit un super profesionist. Cu Catrinel în photo shooting pe Croisette, am avut parte de un street mob – mulțime adunată în jurul camerelor, filmând-o, alți fotografi apăruți de niciunde, ovații pe stradă. Atitudine de star! Într-unul dintre mood-uri, Catrinel era îmbrăcată casual – blugi, camasă albă și o pereche statement de cercei high jewellery, by TEILOR.

Poate fi și un alt momentul culminant? Posibil, în spiritul Cannes. Era punctul de încheiere al unui shooting cu ea, la răsarit, pe o plajă încă pustie, timp în care ne rulaseră în minte niște line-uri poetice precum ”Happiness does not wait/My favorite color is sunrise”.:) Altfel, punctul culminant ar rămâne ceva virtual, superdreamy: faptul că echipa a întârziat la acea oră perfectă a răsăritului. În Cannes, răsăritul e atât de ireal, blue-ish, grey-ish, hazy, ceva metalic de o super fragilitate, inconsistență (oxymoron) și în acel moment visat împreună cu Ioana – artistul fotograf din echipa noastră, pe plajă, doar noi două (așteptându-l pe Godot) și ireal…a rămas. Cred că am două fotografii emblematice pe care mi le-a facut Ioana mie, ca o formă de compensație.

 

Experiența Cannes

Irina: In ciuda agitatiei, tumultului, vacarmului care este Cannes în zilele de festival, nimic nu relaxează o minte creativă decat diversitatea de tipologii ale străzii, mulțimea care își schimbă miile de chipuri într-o secundă. Dacă știi unde să te oprești din dorința de a fi văzut, din ambiția de a ieși în evidență și inspiri aerul brizei în piept, mulțumit cu ce ai, cu ceea ce ești, atunci filmul Cannes își recapată protagonistul – pe tine. Acel the Exceptional You; cine a zis-o? :)

Ioana: Am învățat să mă bucur de prezent fără să mai proiectez frânturi din ce cred eu că ar putea fi in viitor. Locația shooting-ului a avut un rol important în această…să o numim revelație. Un petec superb de plajă, câteva stânci, nisip fin, valuri și un răsărit imprevizibil. Pe parcursul shooting-ului, m-am bucurat de fiecare minut care aducea un alt fel de lumină, de fiecare colțișor de stâncă și de culorile pe care le descopeream. Atunci am realizat că doar fiind prezentă și simțind fiecare vibrație a momentului, fără să mă gândesc la ce urmează, pot transpune în fotografii libertatea și poezia pe care le aveam în suflet, dincolo de aspectul comercial al proiectului.

Iulia: Cannes-ul în perioada festivalului e o experiență în sine. Una pe care nu ai timp să respiri suficient, pe îndelete, dar una din care îți iei atât de multă energie și inspirație. Pentru un prim festival la care am fost prezenți fizic, cu o echipă călătoare de la București, lucrurile au fost intense – shooting Catrinel, apariții internaționale pe Red Carpet, apariții emoționante ale distribuției filmului R.M.N. semnat Mungiu. Toate acestea perfectate de oameni; de stropul ăla de pasiune pe care îl tot aducem în discuție și de dorința care ne unește: să facem fiecare lucru cu drag și dar.

Andreea: Cred foarte mult în planning, în anticipare și în organizarea din timp a proiectelor. Însă Cannes demonstrează că orice îți propui va fi o reușită, chiar și când vorbim de lucrurile apărute în ultimul moment. Este un festival de cinematografie în care oportunițățile și schimbările sunt la fiecare pas, însă ai atât de multe unghiuri din care să privești către acțiune, totul e atât de divers și intens, încât evenimentul acesta chiar îți schimbă perspectivele.

Ștefania: Experiența zilelor la Cannes, pe toată durata festivalului, s-au transformat într-o lecție; mi-au dat o privire de ansamblu mult mai largă decât ce puteam surprinde în online sau TV. Sunt multe eforturi în spatele fiecărei apariții, dar rezultatele finale și bucuria reușitei sunt, într-adevăr, elementele care fac diferența. E un entuziasm aparte, o amintire dintr-acea care nu se uită; ea rămâne acolo, între palmieri, pe chipuri diverse și-n gândurile tale.

 

Echipa TEILOR
Marketing Manager: Andreea Bîrlădeanu
Brand Strategist: Irina Tuchiac
Product Styler: Ștefania Seceanu
Echipa photo/video: Ioana Radu/Paul Antonescu
Head of Communication & Copywriting: Iulia Novac

Despre TEILOR
TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux, cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria și Bulgaria, TEILOR deține peste 60 de magazine fizice și o prezență online puternică, prin intermediul platformelor digitale: teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Dintre cele 53 de magazine de pe teritoriul României, șase sunt TEILOR Exclusive. Aici clienții se bucură de o serie limitată și atent selectată de bijuterii lucrate manual și încrustate cu diamante și pietre prețioase.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related