Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

Alex Petrescu, Creative Director VMLY&R, a jurizat în categoria Best of the Best Iridium pentru a desemna, alături de ceilalți membri ai juriului, câștigătorul Iridium Effie care reprezintă premiul pentru cel mai eficient caz din competiția globală, selectat din 12 categorii.

Global Best of the Best Effie Awards se află la a doua ediție și onorează campaniile care au câștigat deja un Gold sau Grand Prix la edițiile locale sau regionale Effie. Competiția unește comunitatea de marketing în jurul ideilor care cresc business-uri. Câștigătorii locali ai Gold Effie vor concura pe scena globală pentru titlul de Global Grand Effie în categoriile respective. Toți câștigatorii Global Grand Effie vor intra apoi în competiție pentru Iridium Effie care recompenseaza cel mai eficient efort de marketing din lume. În 2021, premiul Iridium Effie a fost acordat brandului Nike cu campania Dream Crazy.

"Jurizarea campaniilor care se bat pentru Iridium Effie a venit cu o senzație diferită față de jurizările de la Effie România. Și asta pentru că e vorba de cazuri despre care știi deja că au câștigat deja cel puțin un Gold la nivel local sau regional. Cazurile cele mai bune aveau în spate idei ușor mai curajoase și o campanie rotundă, nu doar un TV sau un singur touchpoint în care s-a băgat mai tot bugetul media. Insist un pic pe observația asta ca fiind cam singurul mare minus al campaniilor din România. Pentru că... 

Nu tot ce am jurizat ar fi câștigat Gold în România. Big Idea e greu de formulat și pentru alte țări. Obiective care nu sunt chiar obiective măsurabile. Rezultate care sunt, mai degrabă, rezultatul unui buget de media. Asta face ca metalul obținut în România să fie, cel puțin pentru mine, mult mai valoros decât înainte. Și sper ca toate agențiile care câștigă anul ăsta un Gold local să înscrie campaniile și la Euro Effie sau Global Effie.", a declarat Alex Petrescu, Creative Director, VMLY&R România.

Alex Petrescu a jurizat în 2021 campanii care au câștigat Effie Gold sau Grand Award la nivel național și regional. Agenția VMLY&R România a câștigat anul trecut ca FRACTAL Communications un Silver Effie local pentru Beck’s, la categoria Băuturi Alcoolice, cu campania Trăiește așa cum simți, iar în acest an se află, din nou, printre cele 19 agenții finaliste la Effie Awards România.

VMLY&R este o agenție globală de brand și customer experience care valorifică tehnologia, creativitatea și cultura pentru a crea branduri conectate. Numită Lider în  cercetarea de piață Gartner Magic Quadrant în cadrul Agențiilor Globale de Marketing timp de 5 ani consecutiv, VMLY&R are peste 12.000 de angajați în toată lumea cu birouri principale în Kansas City, New York, Detroit, Londra, Sao Paulo, Shanghai, Singapore sau Sydney. Agenția este în spatele multi premiatelor campanii pentru clienți ca Danone, Colgate-Palmolive, Dell, Ford, Intel, New Balance, Pfizer sau Wendy’s. VMLY&R este o companie WPP. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related