Mercury360 spune povestea “Bucovina. Apa din Ținutul echilibrului”

Mercury360 spune povestea “Bucovina. Apa din Ținutul echilibrului”

Agenția de comunicare integrată Mercury360, câștigătoarea pitch-ului organizat de Bucovina în 2021, semnează noua platformă de comunicare a brandului, lansată anul acesta.

“Povestea echilibrului dintre om și natură, perfect respectat în zona din care provine apa Bucovina, stă scrisă în ADN-ul brandului. Brief-ul de pitch a solicitat o viziune strategică, pe termen lung, care să ducă mai departe povestea brandului, de aceea, în comunicare, se vor vedea mai multe etape de trecere spre noua platformă. Începem prin crearea unui landmark simbolic, care reunește și sintetizează tot ce are mai bun de oferit acest loc și vom continua, apoi, prin a construi activări care să creeze o conexiune emoțională, directă, cu consumatorul”, a declarat Raluca Blană, Account Director, Mercury360.

Am ales să mergem mai departe cu propunerea Mercury360, ‘Apa din Ținutul Echilibrului’, pentru că abordează integrat și creativ toate obiectivele de comunicare ale apei Bucovina. ADN-ul brand-ului încurajează și susține protejarea și păstrarea echilibrului dintre om și natură, proprietățile deosebite ale apei Bucovina păstrându-se tocmai pentru că izvoarele subterane sunt izolate de activitatea umană. În  perioada următoare, ne-am propus să facem și mai cunoscută povestea brandului, dar și a frumuseții și echilibrului natural pe care le oferă ținutul Bucovinei din care provine apa noastră. Este o campanie de marketing 360ᴼ prin care ne dorim să continuăm comunicarea despre acest loc deosebit – Ținutul Echilibrului”, a declarat Maria Nica, Marketing Manager - Water division, Maspex Romania.

Spotul TV, lansat în 2022, face trecerea la noua platformă, înfățișând personajele care au vegheat dintotdeauna și au protejat această zonă.

 

“E un privilegiu să poți comunica pentru un brand cu o asemenea tradiție, care poartă numele locului din care provine și care reprezintă tot ce are mai frumos de dat o zonă geografică, dar și culturală. Apa din Tinutul Echilibrului duce mai departe povestea brandului, prin definirea zonei de proveniență, ca teritoriu absolut al echilibrului, atât ca stare emoțională oferită de frumusețea naturală a zonei, cât și ca loc care asigură proprietățile fizice ale produsului. Este o bucurie pentru orice creativ să ia parte la scrierea unei povești de o asemenea amploare în existența unui brand”, a declarat Liviu Țurcanu, Creative Director, Mercury360.

“În această etapă, am construit o identitate vizuală pentru landmark-ul ”Apa din Ținutul Echilibrului”, pornind de la elementele naturale definitorii pentru zonă: pădurile de brazi seculari, din adâncul cărora pornesc izvoarele care își extrag de aici proprietăți unice, pe care le duc cu ele mai departe către cei care interacționează cu brandul și produsul. Tagline-ul de brand este integrat în acest typo, care devine un stamp vizual prezent pe fiecare material de campanie, devenind, în timp recognoscibil și reprezentativ pentru Bucovina”, a declarat Alexandru Neculae, Head of Branding, Mercury360. 

În luna mai, a avut loc a 3-a ediție a acțiunii de CSR prin care reprezentanții Bucovina, oficialități, voluntari și parteneri au continuat efortul de a contribui la reechilibrarea pădurilor din zonele îndepărtate de izvoare, situate în apropierea așezărilor umane, prin plantarea de brazi, sub sloganul "PROTEJĂM ȚINUTUL ECHILIBRULUI".

Bucovina este din 2022, și  Sponsor Oficial al Echipei Naționale de fotbal a României, susținând Pauza Națională de Hidratare, prin care le redă, atât jucătorilor, cât și suporterilor, ocazia să-și refacă echilibrul pentru a reîncepe în forță repriza sau faza următoare din meci.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related