Cu FCB, Bucovina regăsește drumul spre natură

Cu FCB, Bucovina regăsește drumul spre natură

Bucovina crede în echilibrul din viața de zi cu zi și susține conceptul cu un nou produs, Bucovina Fructată. “Regăsește drumul spre natură, regăsește drumul spre tine” este headline-ul noii campanii semnate FCB Bucharest, prin care brandul face un apel către noi să ne luăm o pauză de la task-uri, griji și panici cotidiene, ca să ne regăsim echilibrul interior, sursa de energie fără de care nu avem cum merge mai departe. Spotul relatează trei situații în care pesonajele copleșite de pressing-ul de la job, de poluarea din oraș și de toceala pentru examene savurează o Bucovina Fructată și „gustă” un moment de răgaz în mijlocul naturii.

 “Este o campanie despre bine, prin care propunem scurte escapade în natură pentru mici doze de calm și fericire. Trăim într-o epocă în care ne supraturăm dintr-un consum de nimicuri și devenim din ce în ce mai absenți și obosiți. Am bifat performanța absolut ridicolă de a ajunge în multe locuri zilnic, dar mai rar spre deloc la întâlnirea cu noi. O întâlnire necesară, fără de care nu ai cum să funcționezi „în parametri”. Bucovina Fructată propune o „deturare”, o scurtă escapadă care să te încarce pentru, cel mai probabil, alte și alte ecrane, ședințe și examene.”, spune Cornel Gologan, director de creație la FCB și mare consumator de meeting-uri și mail-uri.

 

În echilibru cu sine, cu agenția și clientul, echipa de creație, Alexandra Buligescu – Emanuel Borcescu.

 

“Cred că suntem cu toții într-o goană disperată pentru relaxare și regăsirea echilibrului. Presiunea de a ne relaxa ne stresează mai mult decât stresul.  Doar că oamenilor nu e suficient să le spui “regăsește-te”, “relaxează-te”, “calmează-te”, că asta știu și ei, trebuie să le dai și niște soluții – chiar mici și publicitare - să le creezi condiții, cum se zice. De aici a pornit povestea noastră cu Fructata și pauza de reconectare cu natura.” povestește Alexandra Buligescu, copywriterul campaniei, după o jumătate de zi de filmare petrecută în Pasajul Pipera.

 

Permanent zen și în echilibru cu operatorul Tudor Lucaciu, Andrei Amărfoaie, regizorul reclamei.

 

"Prin noua campanie Bucovina Fructată îndemnăm oamenii să caute în natură un remediu pentru stresul cotidian. Caută un colț de natură, un copac, o floare, stai, respiră și bea ceva răcoros, un pic mai fun ca apa plată. Azi un pic de pauză în natură, mâine încă un pic, n-ajungem la zen, dar poate nu mai intrăm unii în alții cu umărul pe stradă", spune Maria Nica (marketing manager water category, Maspex Romania).

 

Cele trei sortimente de apă fructată, Lămâie Tonifiantă, Piersică Exuberantă și Măr Revigorant, sunt amestecul perfect între apă pură de izvor și un strop de fruct, practic o invitație deschisă pentru fiecare dintre noi să se întoarcă la origini și să se bucure de fiecare strop de viață.   

Echipa FCB:
Cornel Gologan – Creative Director, Alexandra Buligescu – Copywriter, Emanuel Borcescu – Head of Art, Simina Lambrino - Client Service Director, Gabriela Suciu – Account Director, Anca Duță – Senior Account Manager, Silviu Clinciu – Account Executive

Echipa Bucovina:
Maria Nica – Marketing Manager, Matei Antonescu – Brand Manager, Cătălin Ciubotaru – Junior Brand Manager, Bianca Săvulescu – Junior Brand Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related