Müller și Tuio au lansat #SimpluCaMullerMix

Müller și Tuio au lansat #SimpluCaMullerMix

Challenge-ul TikTok în care postezi orice e simplu. 

Cu scopul de a-i încuraja pe cei din Gen Z să devină creatori de conținut și să spargă barierele scroll-ului pe TikTok, brandul de lactate Muller, împreună cu agenția Tuio, a lansat cea mai simplă provocare de pe internet: să postezi orice e simplu! #SimpluCaMullerMix a fost folosit în crearea de video content în aproape 900 TikToks, iar campania a marcat cel mai mare CTR înregistrat până acum în România pentru o campanie de tip ODM (In-Feed One Day Max).

Pornind de la premisa că viața de adolescent vine deja cu destule provocări zi de zi, ideea #SimpluCaMullerMix a venit ca o soluție simplă pentru a ușura viața, dar și pentru a oferi contextul perfect prin care oricine să poată posta pe TikTok, nu doar să scroleze. A fost primul challenge în care userii puteau să se înscrie cu orice tip de conținut pe care îl consideră simplu de făcut: un clip în care captează tavanul camerei, o secvență random de la concert, câteva secunde privind în gol, orice! Videourile au fost înscrise sub hashtagul #SimpluCaMüllerMix, folosind melodia compusă special pentru campanie.

“TikTok e despre eliminarea barierelor de creare a contentului și despre autenticitate, lucru pe care prea puține branduri îl înțeleg momentan, și care, frecvent duce comunicarea într-o zonă nepotrivită vibe-ului TikTok. Müller ne-a provocat să venim cu o idee mișto de challenge, și nu a durat mult să ne dăm seama că soluția aici era, de fapt, un anti-challenge.”, Ludwig Petre, Partner @ Tuio.

“Müller Mix e un iaurt cu un target mai degrabă tânăr, iar despre tineri stim că își petrec destul de mult timp pe TikTok. În același timp, ca brand de iaurt, nu e mereu ușor să comunici într-un mod autentic și relevant. Așa că #SimpluCaMullerMix a fost o abordare foarte potrivită, în care unul dintre atributele principale ale categoriei se potrivește cu atitudinea targetului.”, Ramona Zamfir Dănciulescu, Marketing Manager, Müller Romania.

În susținerea creării de conținut simplu și autentic pe TikTok, în campanie au fost recrutați și creatorii Oana Moșneagu, Robert Ștefănescu și Alex Trif, care au dat tonul la provocare. Muller a oferit și câteva premii pentru cele mai inspirate înscrieri, iar cei cărora li s-a deschis apetitul către crearea de content au avut șansa să participe la un workshop cu creatorii, la Hype Arena.

Campania #SimpluCaMullerMix a înregistrat rezultate extrem de bune, cu peste 16 milioane de vizualizări, 882 videouri create în Tiktok și peste 300K pageviews în aproximativ o luna de campanie. Totodată, acțiunea implementată de Müller prin intermediul agenției Tuio devine etalon în social media, înregistrând cel mai mare CTR de până acum în România pentru o campanie de tip ODM (In-Feed One Day Max).

Credits:

Echipa Tuio
Serban Mocanu - Senior Art Director; Andrei Ruxanda - Senior Copywriter; Alejandro González
Sánchez - Art Director; Calin Marcu - Copywriter; Maia Tudorache - Social Media Manager
Echipa Muller
Ramona Zamfir Dănciulescu - Marketing Manager, Alexandra Rotariu - Brand Manager, Sandra Iosif – Digital Marketing Specialist
Echipa United Media
Catalina Ciociltan - Digital Strategy Director, Petra Nasif – Performance Specialist
Echipa TikTok
Roxana Alecu - Client Solutions Manager, Andreea ROSU - Client Solutions Manager, Alex Victoriu - Partnerships Manager, Central Europe           

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related