Vara asta ai încredere în puterile tale alături de ETi Milk Burger

Vara asta ai încredere în puterile tale alături de ETi Milk Burger

ETi Milk Burger și-a propus ca în vara aceasta, în mediul digital, să îi inspire atât pe copii, cât și pe părinții lor să creadă în propriile forțe pentru a-și urma visele cele mai mărețe.

Cei mici pot deveni suficient de puternici să depășească orice îndoială ar putea avea despre sine sau pot cu usurință trece peste orice formă de stereotipie pe care societatea nu de puține ori încearcă să o impună.

“Conceptul campaniei este bazat pe chintesența brandului de a avea încredere orice ar fi în propriile forțe.

Da, și fetele pot fi portari la joacă, și toți copiii se pot juca cu mașinutele, atât fetele, cât și baieții. :) Dacă așa simt sau mai mult, asta îi inspiră să facă alegerile care îi fac fericiti acum și în viitor.”, declară Emine Murat, Brand Manager, ETi International.

ETi Milk Burger își ia rolul în serios, acela de partener al părinților care oferă susținere totală copiilor lor în a-și îndeplini toate dorințele pe care le au.

În demersul brandului, s-au alăturat în cadrul campaniei trei personalități ale mediului online: Diana Cătănoaia, Ela Crăciun și micuțul Teo Gabriel. Ei povestesc comunităților pe care le-au creat, cât de importantă este inspirația și încrederea în sine atât în vacanța de vară, cât și în general, în viața de zi cu zi.

Diana surprinde un moment foarte special al copilăriei celor mici, prima plimbare pe bicicletă fără roți ajutătoare, un tablou în care Milk Burger e acolo pentru a inspira și oferi forța necesară.

Ea este de părere că părinții sunt datori să le dea aripi să zboare, să îi susțină pe cei mici cu multă răbdare și să rămână niște exemple demne de urmat pentru aceștia, indiferent de ce s-ar întâmpla.

Ela Crăciun ne povestește despre băiețelul ei, Nicholas, care e încrezător în a-și desfășura în mod liber activitățile favorite de relaxare și în a alege mereu o gustare savuroasă și hrănitoare pentru el, dar niciodată uitându-i pe frații lui, gustarea oferindu-i energia să facă tot ce își propune într-o zi însorită de vacanță.

Micuțul Teo Gabriel povestește care sunt sursele lui de mare încredere - o gustare savuroasă și toti cei dragi din viața lui care îl incurajează să viseze la mai mult și mai frumos.

Cele trei personalități din mediul digital au pregătit și câte un concurs surpriză pentru follower-ii lor, oferindu-le șansa să împărtășească și ei din călătoria lor alături de cei mici în a le deschide aripile să viseze, și răsplătindu-i cu cate o ladă frigorifică adorabilă, în care sa își tină proaspete gustările răcoritoare ETi Milk Burger.  

Campania se desfașoară atât pe Instagram, cât și pe TikTok, o platformă online tot mai apreciată deopotrivă de cei mari, cât și de cei mai tineri.

Despre ETi Milk Burger

ETi Milk Burger face parte din portofoliul producătorului de dulciuri ETi. Produsul a fost lansat, în 2013, în Turcia, țară unde în numai 4 luni de la lansare a atins o cotă de piață de 10%. Doi ani mai târziu, în 2015, brandul a primit din partea AC Nielsen titlul de ”Inovația anului în Europa”.

Pe piața românească, ETi Milk Burger fost lansat în noiembrie 2017, după primele patru luni de la lansare atingând o cotă de piață de 12.4%, iar în mai puțin de doi ani a fost votat ”Produsul Anului 2019” în categoria ”Desert rece”. Milk Burger este al doilea jucător pe piață din categoria produse refrigerate.

Un business de familie, pornit în urmă cu 60 de ani, ETi Group s-a dezvoltat, devenind una dintre cele mai mari companii din Turcia, cu prezență la nivel internațional, în peste 40 de țări, și încasări de peste 1,3 miliarde de dolari anual. Grupul are o echipă alcătuită din peste 7500 de angajați.

În prezent, ETi Group deține 8 unități de producție, printre care o fabrică în apropiere de Craiova, dezvoltată cu un buget de peste 50 de milioane de euro, cea mai mare investiție a ultimilor trei decenii în industria alimentară din România.

Din ianuarie 2018, odată cu deschiderea operațiunilor în România și Polonia, ETi a început expansiunea la nivel internațional, sub egida  ETi European Food, cu un portofoliu complex de branduri de biscuiți, ciocolată, prăjituri, napolitane și gustări sărate.

Pe lângă ETi Milk Burger, printre brandurile cunoscute din portofoliul ETi mai fac parte Dare și ETi Puf.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related