Redescoperim România prin proiecte precum „Vino la Apoș!”: meșteșuguri străvechi, artizanat autentic, experiențe și gusturi ca-n povești reunite într-un eveniment-festival organizat de Profi & Godmother sub umbrela #punemsuflet

Redescoperim România prin proiecte precum „Vino la Apoș!”: meșteșuguri străvechi, artizanat autentic, experiențe și gusturi ca-n povești reunite într-un eveniment-festival organizat de Profi & Godmother sub umbrela #punemsuflet

”Vino la Apoș!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, își propune să aducă experiențele autentice aproape de consumatori, în același timp cu a susține producătorii locali și a descoperi patrimoniul cultural.

Când ai modelat alamă ultima dată? Când ai călărit într-un peisaj pitoresc? Când ai lăsat un mesaj pe o țiglă realizată manual? Când ai mirosit ultima dată dulceață de nuci proaspăt făcută? Când ai mâncat mâncare gătită la ceaun, în aer liber, doar din ingrediente proaspete? Când ai împletit ultima dată un coș de nuiele?

Toate aceste experiențe dar și multe altele au putut fi trăite de cei aproape 1.000 de participanți de la „Vino la Apoș!”, eveniment care a avut loc în această toamnă în satul Apoș, din zona Sibiului, cu ocazia sărbătoririi a 700 de ani de la prima atestare documentară a localității.

Evenimentul a fost construit sub forma unui festival local, o adevărată sărbătoare dedicată celebrării spiritului local și investiției în păstrarea tradițiilor în acest mic sat din Transilvania. 

Târgul producătorilor locali și ai meșterilor artizani i-a îmbiat pe participanți cu preparate autentice și amintiri unicat, demonstrațiile ecvestre i-au minunat, plimbările cu caii, trăsura și poneii i-au invitat la a descoperi peisajul pitoresc al satului săsesc, prânzul tradițional a fost pregătit exclusiv din bunătăți locale, atelierele pentru copii le-au permis să își exprime creativitatea în feluri variate, iar concertele de muzică folk și spectacolele de dans tradițional au încântat întreaga audiență. 

În plus, participanții au putut vizita Biserica Evanghelică din sat, deschisă publicului pentru prima dată după 40 de ani. Iar doritorii au avut șansa să afle detalii despre meșteșugul vechi de sute de ani, transmis din generație în generație, al realizării manuale a țiglelor, vizitând singura țiglărie tradițională din regiune, reconstruită cu sprijinul The Prince’s Foundation,  asociație al cărei președinte este Regele Charles al III-lea.

„Sunt proiecte pe care le faci pentru că ai credința că poți să faci o schimbare în bine. ”Vino la Apoș!” a fost prima cărămidă pusă la transformarea unei idei în plan: aceea de a le arăta oamenilor fața pierdută a României, o chemare la redescoperirea unei părți care ne definește ca popor. Sunt mândră că am făcut acest proiect, deloc ușor, intens și plin de satisfacție profesională. Abia așteptăm să descoperim și alte fețe nevăzute ale României prin proiectele următoare!” a declarat Alice Gavril, Client Service Director Godmother

Echipa Godmother s-a implicat, alături de Profi, încă din primele etape ale acestui proiect în conturarea și definirea sa și a gestionat în totalitate declinarea conceptului în toate elementele folosite în cadrul evenimentului precum și implementarea și coordonarea sa integrală în locație.

Evenimentul „Vino la Apoș!” face parte din seria de acțiuni de responsabilitate socială care se desfășoară sub umbrela Profi – Punem suflet și include piloni precum susținerea producătorilor locali și a comunităților, sănătate, educație, cultură, inovație sau mediu.

Invitați de seamă la evenimentul din această toamnă au fost Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei și Alteța Sa Principele Radu al României, precum și reprezentanți ai Ministerului Agriculturii, parlamentari, oficialități.

We are brand experience artisans

Godmother înseamnă pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiențe de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde între brand și consumator. Ne propunem să inspirăm audiențele prin campanii (evenimente, activări in-store sau digitale) care oferă valoare, sunt relevante și de impact atât pentru consumator cât și pentru brand.

Suntem o agenție de publicitate cu 24 de ani de experiență, peste 1000 de evenimente implementate și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea impecabilă, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul în fiecare din activitățile noastre.

Cu aproape 1600 de magazine integrate și partener aflate în 758 de localități și cu peste 27000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare angajator privat din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related