Answear Graphic Design Masters - concursul internațional ce vă oferă o perspectivă nouă și surprinzătoare a produselor din fashion

Answear Graphic Design Masters - concursul internațional ce vă oferă o perspectivă nouă și surprinzătoare a produselor din fashion

Answear lansează un concurs internațional dedicat artiștilor din design grafic și  pasionaților de artă digitală care iubesc fashion-ul și acceptă orice provocare. Concursul Answear Graphic Design Masters se desfășoară până la sfârșitul anului 2022 și îi premiază pe cei mai buni cu premii în valoare totală de 9.500 EUR.

Lifespiration Starts Here - Urmând acest principiu inspirațional, retailerul online internațional Answear intră în lumea designului grafic în încercarea de a crea o uniune inedită între artă și fashion. În concursul Answear Graphic Design Masters sunt invitați să participe creatori talentați din întreaga lume care să pună în evidență frumusețea produselor din oferta unică de pe answear.ro, să le ofere un nou sens, realizând opere de artă digitale creative și surprinzătoare. Concursul se adresează pasionaților de graphic design atât profesioniști, cât și amatori. La acest concurs se pot înscrie doar persoanele care au împlinit 18 ani.

Regulile concursului Answear Graphic Design Masters sunt simple - participanții trebuie să creeze lucrări de graphic design folosind fotografii ale unui produs din oferta Answear. Dintr-o bază de fotografii predefinită, tot ce trebuie să facă participanții este să aleagă fotografii ale unui produs și apoi să le transpună într-un nou context, prin crearea unei lucrări grafice remarcabile.

Concursul se desfășoară până pe 31.12.2022, iar înscrierile pot fi trimise din orice colț al lumii. Câștigătorii vor fi anunțați în ianuarie 2023. Cele mai reușite lucrări vor fi afișate în galeria virtuală a concursului, iar câștigătorii se vor bucura de super premii în bani, premiul cel mare fiind de 5.000 EURO.

 

Answear Graphic Design Masters - un juriu inspirațional

Cele mai bune lucrări de graphic design vor fi decise de un juriu internațional format din experți din toată Europa. Președintele juriului este Marcin Franczak - Answear Creative Director, cu aproape 20 de ani de experiență în crearea identificării vizuale a celor mai mari branduri de modă și media. Din juriu fac parte și ilustratoarea de origine slovacă, foarte apreciată - Petra Slamková, Maria Todorova de origine bulgară - co-fondatoare, CEO și director de creație al agenției Next-DC, cu experiență în agențiile de publicitate cunoscute (Havas, Ogilvy&Mather) și Mitja Bokun din Slovenia - specialist în graphic design și ilustrație de fashion. În selectarea câștigătorilor, juriul va fi ghidat de experiența lor artistică și vizuală, precum și de aspecte legate de ideea de utilizare a imaginii produsului, de recunoașterea acestuia și de ideea de a-i oferi un nou context.

Detaliile despre concurs, regulile, regulamentul și baza de fotografii sunt disponibile pe: https://masters.answear.ro/.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related