[Event Trends] Tudor Pasc: Cred că la oricare dintre evenimentele de profil din România, în ultima vreme a fost folosită sintagma de “noua realitate”

[Event Trends] Tudor Pasc: Cred că la oricare dintre evenimentele de profil din România, în ultima vreme a fost folosită sintagma de “noua realitate”

TEDxCluj a fost în 2019 unul dintre evenimentele importante de acest fel din Europa. Apoi, contextul complet defavorabil organizării de evenimente a încetinit creșterea, iar piața evenimentelor a căutat soluții de adaptare.

După un eveniment hibrid în 2021, cu o mie de participanți fizic – atât permiteau restricțiile la acel moment – și două mii online, organizatorii TEDxCluj au decis să continue în 2022 doar cu audiență live, spune Tudor Pasc, Managing Partner al ClujHub și Project Manager TEDxCluj. Interesul pentru biletele online este scăzut, iar o parte importantă din succesul evenimentului este experiența pe care o au participanții în ziua respectivă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related