[Digital Trends] Dan Petre: Cred că ediția Internetics din 2023 va premia în special campanii care vor găsi soluții la scăderea veniturilor disponibile

[Digital Trends] Dan Petre: Cred că ediția Internetics din 2023 va premia în special campanii care vor găsi soluții la scăderea veniturilor disponibile

Ediția Internetics 2022 și-a desemnat aseară premianții. A fost o ediție cu un grad mai mare de diversitate creativă față de ceilalți ani, crede Dan Petre, Partner D&D Research și jurat Internetics la ultimele trei ediții. Dacă ar fi să descrie într-un cuvânt festivalul din 2022, acesta ar fi “Unconfinment”: mai puține constrângeri & mai multă libertate.

Am ajuns la mai multe concluzii în urma jurizării. Prima și cea mai importantă este că “size matters”. Iar prin asta mă refer la buget. Brand-urile mari, care au de regulă acces la bugete mai mari, au și strategii mai bine articulate sau construite pornind de la insights mai profunde/ mai multe/ mai relevante, spune Dan. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related