Adrian Mîrlogeanu: A fost un an productiv, cu un volum foarte mare de muncă. 2022 s-a cuantificat în peste 100 de evenimente gândite, dezvoltate și implementate de noi

Adrian Mîrlogeanu: A fost un an productiv, cu un volum foarte mare de muncă. 2022 s-a cuantificat în peste 100 de evenimente gândite, dezvoltate și implementate de noi

Aduc energie, superputere creativă și rigoare strategică. Și sunt pregătiți de orice ar aduce piața de marcom cu bune și cu rele.
Asta e cartea de vizită a celor de la Red Agency, care au avut un an plin, cu 100 de evenimente gândite și dezvoltate de agenție și proiecte de amploare la cele mai importante festivaluri și evenimente din România precum Untold, Neversea, Saga, Electric Castle, Nostalgia sau Brand Minds.

Adrian Mîrlogeanu, Managing Partner - RED Agency, crede că reputația agenției se măsoară în evenimentele impecabile și relația de durată cu clienții lor.

99% din clienții noștri sunt de lungă durată. Odată ce înțelegem business-ul, valoarea noastră adăugată vine din experiența cu care putem completa viziunea clienților noștri, dar și cu strategia și creația pe care le implicăm în proces, spune Adrian.

Povestim cu Adrian în continuare despre evenimentele pe care le-au dezvoltat și cum s-au adaptat la fluctuațiile pieței, adunăm învățăturile, satisfacțiile și provocările lui 2022 și privim cu un ochi spre 2023, la planurile de extindere ale agenției. 

 

Bilanț 2022

A fost un an productiv, cu un volum foarte mare de muncă. Un an în care am turat motoarele și ne-am testat limitele, am demonstrat că avem o echipă solidă care poate livra pentru orice tip de proiect BTL, atât la nivel de implementare cât și de creație. Anul 2022 s-a cuantificat în peste 100 de evenimente gândite, dezvoltate și implementate de noi.

 

Reușite importante

Considerăm că toate proiectele noastre sunt importante și lucrăm astfel încât să avem rezultate excepționale. Dar, ca să răspund punctat la întrebare, cele mai importante reușite au constat în faptul că am dezvoltat brief-uri și am implementat proiecte de dimensiuni mari pentru clienții noștri, la cele mai importante festivaluri și evenimente din România precum Untold, Neversea, Saga, Electric Castle, Nostalgia sau Brand Minds.

O considerăm o supra-specializare pe care departamentul de BTL a dezvoltat-o pe piața românească. Evenimentele mari, de dimensiunile unui festival, concert sau conferințe, presupun condiții speciale atât dezvoltate de Creație, cât și de implementare.

De asemenea, organizarea tragerii la sorți a echipelor de fotbal din SUPERLIGA de fotbal și transmiterea live pe TV au fost alte proiecte de anvergură pe care le-am dus la final și în urma cărora am avut rezultate foarte frumoase.

 

Cele mai grele momente

Când ne puneam la somn la 3-4 dimineața și la 8 trebuia să fim în picioare. :) Restul e adrenalină, ca să zic așa.

 

Factorii care au influențat piața de advertising & BTL în 2022

Contextul economic - în acest moment vorbim despre o inflație de 18% în România și în statele UE cu o medie între 7 și 11%. Acest fapt face ca totul să fie mai scump pentru clienți față de anii precedenți.

Un alt factor este comportamentul consumatorului. Acesta a suferit modificări în special în ultimii 3 ani, este mult mai atent la ce se întâmplă în jurul lui și mult mai selectiv.

Adaptarea a venit din înțelegerea a ceea ce se întâmplă în acest moment la nivel mondial, la ceea ce se întâmplă în jurul nostru.
Avem furnizori cu care am dezvoltat o relație de lungă durată și împreună cu care a trebuit să găsim soluții la problemele întâmpinate de clienții noștri din cauza contextului generat de pandemie, de războiul de la graniță sau de inflație.

 

Strategia de business

E greu să câștigi pitch-uri pentru evenimente mari, fără o rețea în spate. Este o chestiune de încredere și înțelegem asta. Dar prestația noastră în pitch-uri demonstrează că știm despre ce vorbim și ușor, ușor avem și istoricul care demonstrează asta. Focusul nostru a fost, însă, ca fiecare eveniment să iasă impecabil. Nimic nu contează mai mult decât recomandarea clienților cărora le-am livrat evenimente impecabile.

99% din clienții noștri sunt de lungă durată. Odată ce înțelegem business-ul, valoarea noastră adăugată vine din experiența cu care putem completa viziunea clienților noștri, dar și cu strategia și creația pe care le implicăm în proces. Aceste două componente sunt de obicei neglijate în procesul de dezvoltare de evenimente de BTL, dar bugetele implicate în acest tip de proiecte sunt mari, în consecință merită toată atenția.

 

Planuri pentru 2023

Pentru anul viitor ne-am propus să mărim echipa Red Agency și să dezvoltăm departamentele agenției.
Digital-ul și media sunt prioritățile noastre.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Branded


Related