Andreea Sandu: Piața de artă este încă foarte mică, majoritatea cumpărătorilor orientându-se tot către lucrări moderne, nu neapărat contemporane

Andreea Sandu: Piața de artă este încă foarte mică, majoritatea cumpărătorilor orientându-se tot către lucrări moderne, nu neapărat contemporane

Arta a fost prezentă în viața sa de când era mică, sub diverse forme. Ani mai târziu, numai după ce a trecut prin mai multe proiecte antreprenoriale, a conștientizat că poate face un business cultural. În urmă cu 10 ani, Andreea Sandu a fondat Galateca, îmbinând astfel pasiunea sa pentru artă cu abilitățile de antreprenor dezvoltate în timp. Pe atunci era greu de imaginat că ar putea exista un spațiu care să reunească, sub aceeași umbrelă, artiști tineri, emergenți, artiști consacrați, proiecte de design și de știință.

"Pentru mine a funcționat faptul că mi-am urmărit viziunea încercând să ignor pe cât posibil inechitățile, să muncesc mai mult și să continui, și am avut un mare noroc prin faptul că am primit toată susținerea din partea familiei, lucru ce, din păcate, în multe cazuri nu există".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related