[PR & Comunicare 2023] Dorian Ilie: Sper să vedem mai multă autenticitate. Generația Z și Millennials nu mai pun botul la trucurile de PR și advertising, ci doresc substanță, relevanță și utilitate

[PR & Comunicare 2023] Dorian Ilie: Sper să vedem mai multă autenticitate. Generația Z și Millennials nu mai pun botul la trucurile de PR și advertising, ci doresc substanță, relevanță și utilitate

Nimeni nu vrea să dea emailuri la 1 noaptea. Deși în multe agenții din România încă se practică munca însoțită de stres, anxietate și multe pitch-uri, Dorian Ilie, Founder & Managing Director Forever Summer, spune că el nu-și mai dorește asta. A luat calea antreprenoriatului în 2022, iar 2023-ul l-a început urmându-și filosofia “relax, we got this”.

De comunicare și marketing va fi nevoie tot timpul și, deși există mulți profesioniști, oamenii cu adevărat buni sunt greu de găsit, crede Dorian. În ceea ce privește metehnele domeniului, ele se trag din cultură și societate și sunt, în continuare, ascunsul gunoiului sub preș și lipsa cronică de asumare a responsabilității, explică el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related