[Marketing 2023] Ciprian Văduva: Ce facem bine? Ne focusăm pe cerințele clientului și construim strategii bazate pe date. Ce facem mai puțin bine? Răspunsul este același, ne focusăm pe cerințele clientului, uneori în detrimentul creativității

[Marketing 2023] Ciprian Văduva: Ce facem bine? Ne focusăm pe cerințele clientului și construim strategii bazate pe date. Ce facem mai puțin bine? Răspunsul este același, ne focusăm pe cerințele clientului, uneori în detrimentul creativității

Concentrarea pe nevoile clienților vine cu avantaje și dezavantaje. Pe de o parte, se construiesc experiențe de cumpărare eficiente, bazate pe date. Pe de altă parte, uneori este sacrificată creativitatea în acest proces, explică Ciprian Văduva, Head of Retail la Cheil | Centrade.

Contextul actual în care există presiune din toate părțile să se reducă cheltuielile pune presiune atât pe agenții, cât și pe branduri. Tendința consumatorilor de a reduce bugetele de cumpărături și a fi mai selectivi se va menține și în anii următori, așa că va fi nevoie de soluții creative și adaptare din partea companiilor de retail, explică Ciprian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related