EY: Cum atragi candidaţi cu un pachet de cărți de joc

EY: Cum atragi candidaţi cu un pachet de cărți de joc

Este incontestabil că Generația Z are o perspectivă unică asupra muncii, iar angajatorii se dau peste cap pentru a gândi activări de employer branding care mai de care mai atipice, care să-i convingă pe studenți că iarba e mai verde la ei. Kaufland a creat primele job-uri pentru magazine virtuale în jocuri, s-a lansat Joblandia - prima platformă de matching între liceeni și companii, ba chiar am avut și prima petrecere de recrutare din România. Fiecare angajator își propune să fie primul ce reinventează recrutarea în propria industrie, iar target-ul Gen Z pare să fie motivul, dar și consecința pentru care inovarea și gamification-ul devin normă în industria de employer branding.

Așa că EY Express, programul de recrutare altfel al EY Romania, adresat juniorilor, a virat de curând către un approach mai fresh, mai curajos și imersiv. Permanent4 Agency a ancorat campania de recrutare a companiei într-o serie de evenimente originale și informale, ghidate de un pachet de carti de joc - de altfel, primul de acest gen din industria recrutării. Întâlnirile se desfășoară la cafeluța de specialitate din spațiul BOB George Coffee Lab.

 

EY Express este programul de recrutare al EY Romania lansat în 2018 pentru studenţii din anii 2 si 3 din ciclul universitar și masteranzi, și care aduce anual în companie peste 100 de proaspăt absolvenți din facultățile de profil economic, juridic și tehnic.

EY Express a ajuns la a 6-a ediție iar astăzi, 33% dintre angajații EY din România fac parte din Generația Z (54% millennials iar restul angajaţilor fac parte din generațiile anterioare)

“Ne-am propus încă din 2018 să ne adaptăm cultura și strategia de recrutare pentru Gen Z prin EY Express, acceleratorul nostru de carieră pentru absolvenți. Gândirea critică, managementul de proiect, procesele digital first, învățarea peer-to-peer în mediu informal, mentoratul și simularea unor situații reale de business sunt parte din programul pe care l-am creat special pentru a antrena competențele cu care tinerii vor lucra pe piața muncii în viitor și pe care îi pregătim pentru o carieră în EY”, spune Irina Mînzală - Talent Lead EY Romania and Moldova.

“Astăzi ducem mai departe raționamentul acestui proiect și ne deschidem total față de Generația Z cu o campanie de employer branding atipică și curajoasă în acest domeniu”. adaugă Irina.

 

Mesajul central al campaniei, "Find your true color", încurajează generația tânără să rămână conectată cu individualitatea proprie, chiar și în situația unui job în corporație. În egală măsură, susține căutarea rolului pereche și subliniază modelul de carieră în EY, de tip intraprenoriat, în care tinerii din sunt mentorați și stimulați să își construiască o carieră pe măsura aspirațiilor lor.

 

Iar pentru a le da curaj să pună aceste lucruri în practică încă din prima zi, EY și Permanent 4 Agency au creat jocul de cărți și seria de evenimente Speed Jobbing. Derivat din “Speed dating”, jocul invită la dialog și descoperire. În pachet există 3 categorii de cărți - Icebreakers care deschid conversația și creează interes progresiv de ambele părți, Would You Rather - întrebări legate de preferinţele candidaților în căutarea unui prim job și Get to know EY - întrebări care să ajute participanţii să adreseze întrebări utile despre companie, mediul de lucru, valori sau cultură.

 

Pe lângă latura sa interactivă, pachetul de cărți a fost gândit și ca un joc de self-help. Datorită celor 3 categorii de cărți, tinerii trec printr-o varietate de întrebări, unele specifice interviurilor de recrutare, și învață aplicat cum să formuleze răspunsuri prin care să își pună în valoare calitățile și competențele căutate în companii. În plus, ultimul tip de cărți îi încurajează să adreseze întrebări originale angajatorilor, pentru a afla detalii suplimentare și a-și maximiza șansele de angajare.

 

“Generația Z își creează propriul prezent, vor experiențe unice, sunt interesați de conexiuni autentice, dar și de experiențe și joacă. Cum îi convingi să te asculte, cum deschizi dialogul cu o asemenea generație? Oferindu-le un spațiu creativ, un teritoriu în care să se simtă familiar, dându-le posibilitatea să se dezvolte pe măsura ambiţiilor lor. Aceasta e invitația pe care campania EY o face noii generații”, Laura Plugaru, Permanent 4 Agency.

 

Primul eveniment din seria Speed Jobbing a avut loc pe 26 aprilie la cafeneaua BOB George Coffee Lab din Centrul Vechi. Peste 30 de studenți din anii 2 si 3 de studiu au jucat cărți și au băut cafea alături de juniori și seniori din EY. Vlogger-ul Zaiafet, unul dintre cei mai apreciați vloggeri de pe Youtube-ul românesc pe teme de educație, s-a alăturat campaniei și a fost invitatul special al evenimentului.

 

Rețeta s-a dovedit un succes, așa că următorul eveniment a fost setat deja și va avea loc pe 12 mai. Locurile sunt limitate la 30 de participanți. Detalii aici.

Echipa EY Romania: Monica Georgescu, Irina Mînzală

Echipa Permanent 4 Agency: Beatrice Ilea, Diana Gurau, Laura Plugaru

EY Express este programul de recrutare al EY Romania lansat în 2018 pentru absolvenții din ciclul universitar și de masterat, cât și proaspăt absolvenți din domeniul economic, juridic și tehnic. Experiența de muncă anterioară nu este o cerință, profilul căutat de EY fiind acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să învețe și să își dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă și ușor adaptabilă la munca în echipă.

Procesul de recrutare prin EY Express se derulează pe parcursul a 4 luni în perioada martie - iunie. Candidații selectați primesc o ofertă de angajare cu începere din luna septembrie. Detalii aici.

Permanent4 Agency este o agenție multifuncțională de marketing și comunicare din România, prietenă cu industriile auto, finance și business services.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related