GRF+ aduce un plus de cercetare și evaluare în industria comunicării din România

GRF+ aduce un plus de cercetare și evaluare în industria comunicării din România
Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+

GRF+ este prima agenție de comunicare din România membru AMEC.

GRF+, agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate, a devenit prima agenție de comunicare din România membru al Asociației Internaționale pentru Evaluarea și Măsurarea Comunicării. AMEC este cel mai mare corp profesional specializat în cercetare, evaluare, analiză și insighturi pentru comunicare și este organizația fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau direcția evoluției zonei de planificare și măsurare a impactului în industria de marcom.

Aderarea la rețeaua de membri AMEC înseamnă pentru consultanții GRF+ o infuzie de cunoaștere, metodologii și instrumente de cercetare & evaluare și nu în ultimul rând acces preferențial la structura de training și perfecționare, precum și la grupurile de sharing și bune practici din cadrul AMEC. Obiectivul GRF+ este să transfere toată această valoare clienților săi printr-un produs de consultanță superior, cu soluții robuste, măsurabile și conectate cu obiectivele de business și de impact social ale organizațiilor.

Din contextul adoptării standardului AMEC face parte și formarea și certificarea directorului de Cercetare și Evaluare GRF+ în cadrul AMEC College.

„Calitatea noastră de membri AMEC ne oferă acces continuu la expertiză, metodologii și insighturi actuale și relevante la nivel internațional. O preocupare pentru noi acum este să transferăm această valoare către toți colegii din agenție, pentru ca ei să o valorifice la maximum în campaniile dezvoltate și să mai adauge o rotiță în mecanismul industriei de comunicare din Româna. Astfel, produsul oferit în piață de GRF+ nu tratează cercetarea și evaluarea ca module de sine stătătoare, ci ca parte integrantă în strategie, în contextul în care noi și industria noastră trebuie să fim conectați la modul în care apropierea de data schimbă comportamentele publicului și modelele de influențare a deciziilor de consum,” a declarat Paul Kasprovschi, Research & Evaluation Director GRF+.

„Suntem încântați să avem alături de noi GRF+ ca prima agenție de PR din România membru AMEC. Ne dorim foarte mult și ne îndreptăm atenția atât către o zonă de maximizare a oportunităților GRF+ în cadrul AMEC, cât și la și la felul în care rețeaua devine tot mai valoroasă cu fiecare membru ce ni se alătură,” a spus Julie Wilkinson, AMEC Executive. 

 

Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, axat pe crearea de conținut relevant. Cu o activitate începută în 1997 pe piața locală, GRF+ are azi o echipă de 80+ consultanți, a primit zeci de distincții la competiții internaționale, se regăsește în topurile Effie și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award. Portofoliul include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede în puterea brandurilor de a contura o societate mai bună, așa că în fiecare zi și cu fiecare proiect co-creează pentru impact maxim în business și în societate.

AMEC este cel mai important corp profesional internațional cu expertiză în cercetarea, evaluare și măsurarea comunicării. Organizația fondatoare a Principiilor de la Barcelona și a unor metodologii de prestigiu din industrie (Integrated Evaluation Framework, Measurement Matturity Mapper). AMEC este și partener strategic pe zona de evaluare a impactului pentru Festivalul Cannes Lions.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related