Comunicarea și strategia de Social Media a USP ROMANIA va fi gestionată de TPH Agency

Comunicarea și strategia de Social Media a USP ROMANIA va fi gestionată de TPH Agency

TPH Agency, agenție specializată pe zona de comunicare și digital marketing în România, anunță preluarea gestionării strategiei și comunicării în Social Media pentru USP ROMANIA.

USP ROMANIA face parte din USP GROUP, un jucător important în industria sănătății încă din 1990. Compania are operațiuni comerciale în 14 țări europene și deține două facilități de producție: US Pharmacia Wrocław în Polonia, și o unitate în Suedia dedicată suplimentelor alimentare. Cu peste 1.000 de angajați dedicați, USP Group se remarcă prin angajamentul său față de calitate și inovație.

USP deține poziția numărul unu pe piața de produse fără prescripție medicală (OTC) din Polonia având un portofoliu de 40 de branduri. Branduri ca Ibuprom, Apap și Gripex sunt cele mai mari branduri OTC de pe piața poloneză. În România cele mai cunoscute branduri din portofoliul USP sunt: Herbitussin, Pelavo, Estabiom, Stoperol, Bloxivir și altele.

“Noi, echipa USP, avem un obiectiv clar: să oferim soluţii terapeutice de cea mai înaltă calitate, bazate pe tehnologii moderne și cele mai recente descoperiri medicale, valorificând preferințele pacienților noștri. Ne construim constant prezența pe piața din România prin lansarea brandurilor cu eficiență dovedită în protejarea sănătății oamenilor” declară Alexandra Rusu, Category Manager, USP ROMANIA.

Prin colaborarea cu TPH Agency, USP Group își propune să-și întărească prezența online și să își optimizeze strategiile de comunicare pentru a-și consolida poziția de lider în industrie și a-și întări relația cu consumatorii.

"Cunoaștem foarte bine industriile de parenting și de sănătate, iar preluarea comunicării în Social Media pentru USP ROMANIA este una firească pentru noi. Având în vedere că cele mai multe branduri ale USP  au în centrul lor familia și bunăstarea acesteia, gestionarea lor va fi una naturală. Suntem entuziasmați să aducem expertiza noastră în domeniul parentingului și să dezvoltăm strategii eficiente pentru a comunica cu publicul țintă al USP ROMANIA. Prin intermediul platformelor de social media, vom promova valorile și beneficiile produselor lor, consolidând relația cu consumatorii și contribuind la creșterea awareness-ului brandurilor USP ROMANIA “, declară Adelina Dondorici, Managing Partner, TPH Agency.

 „Colaborarea cu TPH Agency ne-a permis să dezvoltăm conținut relevant și valoros pentru părinți. Împreună, am creat strategii de comunicare eficiente, concentrându-ne pe nevoile și preocupările părinților. Astfel, reușim să oferim sfaturi utile, informații educaționale și resurse practice prin intermediul platformelor noastre de socializare, ajutându-i pe părinți să înțeleagă mai bine provocările și să aibă mai multă încredere în rolul lor de părinte.” declară Simona Dorobăț, Brand Manager, USP ROMANIA.

TPH Agency se angajează să creeze conținut relevant și captivant, care să ofere o valoare adăugată audienței USP ROMANIA. De la crearea și gestionarea conținutului, la monitorizarea și analiza rezultatelor, TPH Agency va pune în aplicare strategii care să maximizeze impactul online și să consolideze prezența și notorietatea USP ROMANIA și a portofoliului de branduri deținut.

TPH Agency este o agenție de comunicare și digital marketing specializată în dezvoltarea și implementarea de strategii eficiente și inovatoare pentru branduri și companii ca USP Group, Disney Romania, Danone Romania, Hama Romania, Ewopharma Romania, GN Group (JABRA), Thea Pharmaceuticals, ND Medhealth Romania, Topfer România și mulți alții. Echipa TPH Agency este formată din experți talentați în diverse domenii, oferind servicii complete și personalizate în publicitate, relații publice, marketing digital, influencer marketing și multe altele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related