Fabrica de chipsuri extreme

Denumita elitist prin cartile de publicitate "consecinte extreme", exagerarea loveste din nou in calupurile publicitare. Si nu oricind, ci chiar intr-o campanie de rebranding. Cum Star Chips se mai gaseste doar in magazinele cu vizitatori ca la muzeul de istorie advertiserii vor sa ne faca sa ne acomodam cu "a new face in town", nu la o bere, ci la un pahar de Pepsi (Co). Totusi, chiar daca acum Lay's este pe val, nu inseamna ca trebuie sa dam vechiul brand imediat uitarii, mai ales ca s-au investit ceva bani si in promovarea lui.

De fapt, aici apare si paradoxul: daca este sa o privesti la rece, fara a tine cont de sfaturile agentiilor care enunta ca orice rebranding poate fi benefic din cand in cand ( depinde si ce se urmareste cu asta) si nici de faptul ca intamplator Star Chips a murit odata cu schimbarea actionariatului Star Foods, in Romanica noastra care trece si ea fara vreo jena de "la mereu surprinzatoare" la "tara IT", se pare ca a arunca cu banii pe fereastra a devenit un sport national. Cum altfel mi-as putea explica impulsul unora de a improsca cu euro pe ici si colo pentru a injecta in mintea consumatorilor marca Star Chips, cu beneficiile ei cu tot, dupa care sa vina si sa arunce cu si mai multi bani pentru a sterge totul si a-l inlocui cu altceva -Lay's in cazul de fata?!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar



Related