[Art Superstars Wanted by glo™] Andrei Nistor: Emoția de moment este foarte importantă, ea definește aproape toată lucrarea

[Art Superstars Wanted by glo™] Andrei Nistor: Emoția de moment este foarte importantă, ea definește aproape toată lucrarea

Știți sentimentul acela de familiaritate și ușurință pe care îl simțim când ne întâlnim și împărtășim timpul liber cu oamenii dragi? E cel care leagă cele mai frumoase amintiri. La el s-a gândit Andrei Nistor când a aflat de tema AER de la Art Superstars Wanted by glo™ și l-a transformat, cu imaginație, în câteva lucrări pe care le-a înscris în concurs. 

”Se simte diferenta și se vede atunci când este emoție într-o lucrare de artă. Vezi asta la tușe, la culori, în modul cum sunt exprimate pe pânză, foaie”, spune Andrei. 

Competiția a intrat acum în etapa votului și a jurizării. Puteți parcurge galeria digitală de artă și să votați, până pe 29 iunie, lucrările care v-au plăcut cel mai mult. 

Noi povestim în continuare cu Andrei despre temele care îl inspiră în această perioadă, procesul de creație și proiectele lui recente. 

 

Resurse de creativitate

Sunt într-o perioadă creativă, lucrez la mai multe proiecte personale.  Creativitatea este ceva constant la mine. Ceea ce poate să difere este intensitatea cu care îmi pun în aplicare ideile.

Temele pe care le abordez sunt în strânsă legătură cu interiorul nostru și conexiunea noastră cu tot ceea ce ne înconjoară.

Am participat recent cu ultima mea serie de picturi la o expoziție în Italia alături de artiști internaționali.

Ce mă bucură este faptul că pentru prima dată mi-am vizionat lucrările de mari dimensiuni, cele mai mari de până acum, pe simeze și le-am putut simți energia așa cum îmi imaginam că se poate întâmpla atunci când sunt lăsate să respire într-un spațiu generos.

 

Muncă, documentare, emoție

Nu îmi pot da seama, sincer. Cred ca munca cea grea a fost depusă cu ani în urmă. Acum lucrurile sunt mult mai plăcute.

Ceea ce creez vine din simțire.

Emoția de moment este foarte importantă, ea definește aproape toată lucrarea. Se simte diferenta și se vede atunci când este emoție într-o lucrare de artă. Vezi asta la tușe, la culori, în modul cum sunt exprimate pe pânză, foaie etc.

Pot spune că documentația se adună în timp, în retină. Îmi plac elementele organice și tot ceea ce pot cuprinde în simțire și privire rămâne în subconștient și cred ca se materializează în momentul în care mă pun în fața pânzei.

 

Cum depășești blocajele 

Nu există blocaje de inspirație. Creez ceea ce simt și simt ceea ce creez. Atât timp cât ești bine cu tine și exteriorul tău, lucrurile se așează de la sine.

Dacă faci artă din dragoste și pasiune nu există ideea de blocaje. Ideile sunt infinite iar inspirația este acolo tot timpul.  Pot apărea însă blocaje la nivel tehnic dar le depășești în timp, prin experiență și muncă.

 

Cum ai aflat de Art Superstars Wanted by glo™

Am aflat de la iubita mea. A văzut pe Instagram și mi-a spus despre competiția Art Superstars by glo. Am citit brief-ul și am decis să particip. Ce m-a convins a fost ideea de a participa cu o lucrare la Art Safari și am zis să încerc.

 

Sursa de inspirație

Tema competiției este cea care a dat startul imaginației și creativității. Am corelat-o cu sentimentul de ușurință și fluiditate pe care îl simțim atunci când ne întâlnim și împărtășim timpul liber cu oamenii dragi în contexte de relaxare, comunicare și distracție. Sentiment pe care îl trăim cu toții.

 

Procesul de creație

Am știut de la bun început ce doresc să obțin și pot spune că procesul a fost cursiv.

Am plecat de la o schiță în creion pe hârtie după care am continuat cu tableta grafică în Photoshop. 

 

Cu ce ai vrea să rămână oamenii după ce văd lucrarea ta

Îmi doresc ca lucrarea mea să le inducă o stare plăcută și să ii trimită cu gândul în simțire, să îi facă să se conecteze la prezentul din interiorul lor.

 

Până pe 29 iunie, puteți vota creațiile care v-au plăcut cel mai mult la Art Superstars Wanted by glo™. 

gloTM
(+18). glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related