Creators Festival, sărbătoarea creatorilor de conținut, a făcut valuri în online

Creators Festival, sărbătoarea creatorilor de conținut, a făcut valuri în online

În prima zi a lunii iulie, imediat după Ziua Mondială a Rețelelor Sociale, un eveniment ce sărbătorește contribuția lor pozitivă, creatorii de conținut din România au avut parte la Dumbrava Vlăsiei de propria lor sărbătoare, sub forma unui festival unde doar cei mai buni și implicați au avut acces pentru a experimenta zeci de activări și a descoperi altfel brandurile. Organizat de Zaga Brand și Adrian Dan, Creators Festival este un eveniment exclusiv pentru creatorii de conținut care surprind povești, oameni și situații care inspiră comunitățile active în Social Media.

Atmosfera a fost completată de un DJ set cu Andreea Esca și Otravă, DJ Andrei Niculae, DJ K LU, Bad Mirel, Jazu și VRTW. Unele dintre casele din Dumbrava Vlăsiei s-au transformat în galerii de artă. Fotograful Rareș Beșliu a prezentat câteva dintre lucrările din proiectul„La NORD de cuvinte”, primul demers al unui fotograf român de a documenta artistic natura și viața sălbatică de lângă Polul Nord. Hamid Nicola Katrib a invitat participanții la Creators Festival și în lumea MODERN FABLES, iar artista Laura Greaca a prezentat instalația „Psyche”, în care 100 de fluturi vorbesc de perioadele tragice ale omenirii și povestesc simbolic istoria, plecând de la suflet și metamorfoză.

Printre brandurile prezente în Creators Festival s-au aflat LIDL, Electrolux, Dumbrava Vlăsiei, Domeniile Sâmburești, AQUA Carpatica, Kozel, Delaco, Metaxa, The Botanist, Maison Dadoo, The Botanist, Editura Frontiera, TETO, Union Plaza, Leonidas, Black Cab, Lemnia, Kaia candles, Poemi, Pura Vida, Asociația April Hub, ONYX Fitness Club, Oh Kimono, Waceera Macrame, Nayino Resort Hotel Mamaia și Bewell.

În festival a avut loc și workshopul de cooking by Amintiri Gustoase & Electrolux, unde 27 de pasionați au intrat în bucătăria open space Electrolux România cu șorțuri personalizate pentru a găti în câte 3 echipe/preparat, alături de Chef Liviu Lambrino și au descoperit câteva din tainele gastronomiei direct de la un specialist de top.

Amintiri Gustoase a organizat și un atelier de food storytelling, unde experți au prezentat tips & tricks pentru crearea unui conținut fresh și original în nișa de foodies, apoi participanții au fost invitați să descopere vibe-ul fancy de dining date și arta plating-ului  cu summer vibes alături de  brânzeturile fine asigurate de Delaco.

Creators Festival a adus „magicienii” din Social Media la un loc pentru a surprinde povești, oameni și situații care inspiră comunitățile active în mediul online. Peste 2000 de stories, postări, reels și blog posts au fost realizate doar în orele festivalului, numărul lor fiind completat tot mai generos în aceste zile.

„Ne-am bucurat să avem o zi de sărbătoare, în mijlocul naturii,  alături de brandurile active în digital și zona de Food, prin ateliere de storytelling și concursuri în bucătarie. Câteva sute de creatori de conținut s-au lăsat inspirați de Creators Festival și au generat mii de stories și postări cu un reach impresionant. Din 2024, Creators FEST va deveni o scena în line-up-ul căreia trebuie să fie brandurile active și preocupate de digital comm și user generated content, iar Zaga Brand se bucură să fie alături de Adrian Dan combustibilul care să alimenteze creativitatea”, declară Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand.

Festivalul creatorilor de conținut din România este prezentat de LIDL România, Electrolux, Dumbrava Vlăsiei și Amintiri Gustoase, cu susținerea Delaco, Metaxa, The Botanist, Kozel, AQUA Carpatica, Domeniile Sâmburești, alături de Maison Dadoo, TETO, Leonidas, Lemnia, Oh Kimono, Be well Store, Dora Lazarof, ONYX Fitness Club, Poemi Store, Nayino Hotel Resort, Editura Frotiera, Pura Vida Sky Bar & Hostel Bucharest, Asociația April Hub.

Partenerii media sunt Virgin Radio Romania, A List Magazine și Cronicari Digitali.

 

Zaga Brand, partenerul pentru comunicare eficientă și creativă

Fondată în 2005, agenția de comunicare creativă Zaga Brand și-a propus și a reușit să creeze un mediu de lucru în care imposibilul s-a transformat într-o provocare. Agenția a generat rezultate pentru clienți B2B și B2C prin servicii complete de PR, Creative concepts și BTL.

Misiunea Zaga Brand este de a crea o comunicare reală între comunitate și branduri. Onest, cu rezultate măsurabile, având la bază acțiuni de comunicare, în special cu focus pe storytelling și digital PR.

De la primul reality show în social media din România, la concerte LIVE pe trenuri în mișcare, concursuri naționale de creație, campanii de CSR sau silent disco în autobuze și metrou, Zaga Brand caută permanent să aducă abordări creative.

Alături de Asociația Human Made Art, Zaga Brand a creat și platforma culturală Cronicari Digitali care generează numeroase proiecte creative în zona culturală, adresate generației digitale, inclusiv cel mai popular podcast de profil din România. Din 2022, sub Cronicari Digitali a fost dezvoltat proiectul Amintiri Gustoase cu misiunea de a identifica și dezvolta identitatea gastronomică românească. În cadrul proiectului, anul acesta a fost lansat și primul studiu având această temă, pe baza lui fiind construite acțiunile din viitorul apropiat. Podcastul Amintiri Gustoase și podcastul Cronicari Digitali sunt, în prezent, cele mai populare din România în categoriile lor principale din Apple Podcasts.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related